Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
před Vánoci jsem koupila u Vás hodinky Casio s vodotěsností 5 ATM/5 BAR, což znamená, že by hodinky měli odolat dešti, stříkající vodě, mytí rukou a sprchování. Hodinky na tyto účely také využívám, přesto již 3x se hodinky zarosili a pokaždé jste je přetěsnili, vyčistili a poslali zpátky. Po 3. reklamaci jsem žádala vrácení peněz, ale bylo mi řečeno, že hodinky nebyly brané jako reklamované a že vodotěsné nejsou. Nebaví mne stále posílat hodinky na reklamaci za své náklady, kdy hodinky stály 1300kč a poštovné, které jsem zaplatila se blíží dalším 500kč. Navíc mám zboží doma od Vánoc a prakticky využité jsou cca 2 měsíce, zbytek se "reklamují".
Děkuji
Casio Wave Ceptor CAWV-58E-1AVEF
Prosím o vrácení peněz, abych nemusela zboží stále posílat reklamovat a abych mohla hodinky využívat k tomu, k čemu jsou určené.
|
Tweet |
Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Z potvrzení tedy musí vyplývat, zda se jednalo o mimo/záruční opravu. Pokud však prodávající pokaždé provedl bezplatnou opravu, jsou splněny znaky záruční opravy. Při uplatnění reklamace třetí stejné vady, může spotřebitel požadovat odstoupení od kupní smlouvy z důvodu opakovaného výskytu vad. I v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodejce je oprávněn reklamovanou vadu posoudit. V případě uznání reklamace je požadavek spotřebitele uvedený v reklamačním listě závazný. Jestliže je reklamace uznána, spotřebitel má právo na náhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s jejím uplatněním (např. poštovné). Hodinky s tímto označením musí splňovat jisté podmínky a pokud je nesplňují, jedná se o vadu. Ohledně konkrétních podmínek a možnosti využití takových hodinek, je možné se obrátit na soudního znalce.
Vážená paní Kiššová,
dle mých informací již bylo vše dořešeno s techniky ze servisního oddělení, kteří Vám sdělili vše potřebné. Vždy je potřeba rozlišovat, zda se opravdu jedná o reklamaci. Pokud dojde například k vyčerpání energie z baterie, nejedná se o výrobní vadu. V tomto případě již ale považuji celou záležitost za vyřízenou.
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.