Počet nahlášených stížností: | 105 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Před rokem jsem si v akci Avastu zakoupila jejich produkt za 540kč. Skoro po roce mi přišel email, že podle dohodnutého mi bude smlouva automaticky prodloužena. Chtěla jsem automatické prodloužení na stránkách Avastu zrušit ale nepustilo mě to dále(nešlo se přihlásit). (nejsem si vědoma že jsem souhlasila s automatickým prodlužováním). Krátce nato mi přišel email že smlouva byla úspěšně prodloužena a z účtu odčerpaná částka 1190,-Kč. Nelíbilo se mi to protože pro mé potřeby je takovéto zabezpečení naprosto zbytečné. Před skončením toho prvního roku jsem si nechala antivirus odinstalovat a používám verzi neplacenou.Jelikož nejsem anglicky mluvící a celý email byl v angličtině požádala jsem o konverzaci v češtině.Bylo mi sděleno,že češtinu nepoužívají a tudíš si mohu vybrat jimi nabízený jazyk němčinu,španělštinu.Od 26.12.2018 jsem napsala žádost o vrácení částky 1190,-Kč bylo mi opět anglicky sděleno že toho mají moc a musím počkat 3pracovní dny. Dnes jsem je znovu kontaktovala bohužel se stejnou odpovědí.
Anglicky a opět musím počkat 3pracovní dny.
Chtěla jsem s touto firmou komunikovat prostřednictvím telefonu, bohužel žádný kontakt jsem nikde nenašla.
Mohli by jste mi poradit jak postupovat dál?? Děkuji Kejmarová Jiřina
Avast internet sekurity
Navrácení částky 1190,-Kč za produkt který nepoužívám v listopadu 2018 byl program odinstalován
|
Tweet |
Samotná prolongace smluvního vztahu není zakázaná. Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud společnost před uzavřením smlouvy spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážená paní Kejmarová,
S automatickým prodloužením licence jste souhlasila při nákupu vaší předchozí licence. Tento proces je popsán v obchodních podmínka, které je nutné schválit před samotným nákupem.
Náš distributor Vám zastal upozornění zmiňující částku, která bude zaúčtována společně s přístup jak případně automatické obnovení zrušit.
Ke zrušení nedošlo a částka byla zaúčtována.
Vaši žádost o vrácení peněz jsem předal ke zpracování. Peníze by Vám měly být vráceny do 10-ti pracovních dnů.
Děkuji za zprávu počkám oněch 10 dnů a dám Vám vědět výsledek. Zatím předem děkuji.
Kejmarová
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.