Společnost


Avast Software s.r.o.

Počet nahlášených stížností:105
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#29727Byla mi prodloužena smlouva a já žádám o zrušení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2019, před 6 lety

Jiřina Kejmarová

Znění stížnosti

Před rokem jsem si v akci Avastu zakoupila jejich produkt za 540kč. Skoro po roce mi přišel email, že podle dohodnutého mi bude smlouva automaticky prodloužena. Chtěla jsem automatické prodloužení na stránkách Avastu zrušit ale nepustilo mě to dále(nešlo se přihlásit). (nejsem si vědoma že jsem souhlasila s automatickým prodlužováním). Krátce nato mi přišel email že smlouva byla úspěšně prodloužena a z účtu odčerpaná částka 1190,-Kč. Nelíbilo se mi to protože pro mé potřeby je takovéto zabezpečení naprosto zbytečné. Před skončením toho prvního roku jsem si nechala antivirus odinstalovat a používám verzi neplacenou.Jelikož nejsem anglicky mluvící a celý email byl v angličtině požádala jsem o konverzaci v češtině.Bylo mi sděleno,že češtinu nepoužívají a tudíš si mohu vybrat jimi nabízený jazyk němčinu,španělštinu.Od 26.12.2018 jsem napsala žádost o vrácení částky 1190,-Kč bylo mi opět anglicky sděleno že toho mají moc a musím počkat 3pracovní dny. Dnes jsem je znovu kontaktovala bohužel se stejnou odpovědí.
Anglicky a opět musím počkat 3pracovní dny.
Chtěla jsem s touto firmou komunikovat prostřednictvím telefonu, bohužel žádný kontakt jsem nikde nenašla.
Mohli by jste mi poradit jak postupovat dál?? Děkuji Kejmarová Jiřina


Produkt

Avast internet sekurity


Požadované řešení

Navrácení částky 1190,-Kč za produkt který nepoužívám v listopadu 2018 byl program odinstalován


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2019 09:13, před 6 lety

Samotná prolongace smluvního vztahu není zakázaná. Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud společnost před uzavřením smlouvy spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.1.2019 10:50, před 6 lety

Vážená paní Kejmarová,

S automatickým prodloužením licence jste souhlasila při nákupu vaší předchozí licence. Tento proces je popsán v obchodních podmínka, které je nutné schválit před samotným nákupem.

Náš distributor Vám zastal upozornění zmiňující částku, která bude zaúčtována společně s přístup jak případně automatické obnovení zrušit.

Ke zrušení nedošlo a částka byla zaúčtována.

Vaši žádost o vrácení peněz jsem předal ke zpracování. Peníze by Vám měly být vráceny do 10-ti pracovních dnů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.1.2019 18:39, před 6 lety


Jiřina Kejmarová

Děkuji za zprávu počkám oněch 10 dnů a dám Vám vědět výsledek. Zatím předem děkuji.

Kejmarová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2019 09:29, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2019 21:17, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.