Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 12 |
Výrobek nelze používat, jelikož do něj nelze vložit baterie- nedá se otevřít. V návodu je část rozdělena kvůli vložení baterie ale výrobek je v jednom kuse a tím pádem nefunkční.
Žádám tudíž vrácení peněz na účet 205841700/0600, částku 483,-
Jarmila Bilíková
Facial hair remover- vigobeauty
Žádám vrácení peněz na účet 205841700/0600, částku 483,-
Jarmila Bilíková
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý den,
někdy je třeba trochu více zatlačit pro otevření, ale je možné, že máte opravdu výrobní vadu. Bez fotodokumentace toto nelze zjistit. Každopádně nám prosím napište a vrátíme vám peníze, nebo vyměníme za funkční výrobek.
Vigoshop
Výrobek jsem zaslala zpět, ale mám samozřejmě i fotodokumentaci, ze které je jasné, že spodní i boční část nejsou rozdělené. takže zatlačení bylo naprosto nefukční, musela bych jej rozřezat. Ale myslím si, že by to možná nepomohlo. Nevím, zda tam vůbec byl vložen mechanismus na baterie.
Momentálně nemohu fotografie vložit, ale na požádání zašlu, až je přehraji do počítače.
Jarmila Bilíková
Tímto zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.