Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Hrnce jsem v žádném případě nepoužil ani pod nimi nezapnul plotýnku.
Hrnce jsme pouze brali do ruky a zkoušeli jak sedí na nezapnuté indukční desce.
Malý hrnec se na ní dost kýval.
To v nás vzbudilo nedůvěru.
Při vrácení jsem hrnce nemyl, aby neřekli, že jsem udělal něco špatně.
Do telefonu mi zaměstnankyně reklamačního oddělení tvrdí, že v nich bylo vařené jídlo.Že jsou na hrncích známky vody.
Ve vzoru pro odstoupení od smlouvy na jejich stránkách s tímto již počítají.
Já jsem telefonicky trval na vrácení celé částky.
V případě,že jsou si jisti svojí pravdou,ať mne o požadovanou částku žalují.
Na níže překopírovaný email jsem raději neodpovídal, aby to nebrali jako souhlas s dohodou ( viz poslední řádek ).
Informoval jsem je, že je asi budete kontaktovat.
Děkuji Jiří Drazdík tel.606 264 380.
Tento překopírovaný email jsem obdržel před tel.hovorem.
Dobrý den,
Dne jsme přijali Vaše odstoupení od smlouvy č. 20056191 dle ustanovení § 1829 odst. 1 občanského zákoníku. Na tomto základě jsme vytvořili dobropis č. DOBC1400305.
Bohužel předmět kupní smlouvy nese známky poškození nebo silného opotřebení (hrnce i poklice nesou silné známky použití, hrnce jsou na několika místech na dně a na jednom hrnci i na úchytu poškrábány – tyto skutečnosti jsme schopni doložit fotodokumentací, která byla poříze při příjmu zboží), díky kterému jsme nuceni Vám účtovat dle § 1833 náklady spojené s uvedením do původního stavu. Tyto náklady činí 766,- Kč (423,5,- Kč práce technika /350 Kč bez DPH/1hod./, čistící prostředky 43,- Kč, poškrábání výrobku, tedy sleva s kterou bude třeba následně výrobek prodat, protože toto do původního stavu uvést nelze 300,-)
Zároveň Vám vracíme dle § 1832 odst. 2 vracíme poštovné ve výši 99,- Kč.
Konečná částka určená pro vrácení činí 7.112,- Kč a bude Vám ve 14 denní lhůtě dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrácena na Vás účet.
Žádáme Vás o souhlas s dobropisem a sdělení čísla účtu, na který můžeme peníze poukázat. Postačí formou odpovědi na tento e-mail.
Děkujeme!
Sada hrnců WMF Funkion 4 4-dílná Cena 7.928 kč.
Na základě zákonů se pokusit o vrácení celé zaplacené částky.
|
Tweet |
V těchto případech je zásadní, co lze prokázat. Tedy v jakém stavu byly hrnce odeslány a v jakém byly přijaty. Doporučujeme vyžádat si zaslání fotodokumentace, případně zaslat dokumentaci vlastní.
Dle § 1833 občanského zákoníku je stanoveno, že spotřebitel odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. To neplatí, pokud podnikatel nesdělil spotřebiteli informace podle ustanovení § 1820 odst. 1 písm. f).
Tedy, pokud by byly na výrobku známky vody atd., nelze za takovou skutečnost ukládat peněžitý postih spotřebiteli. Takový postih lze pouze v případech, kdy by bylo zboží mechanicky poškozené, což by mělo být prokázáno např. videozáznamem při rozbalování, aby bylo jednoznačné, že k poškození nemohlo dojít u prodejce.
Společnost ERGOCOM, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.