Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:147
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#29731Míchačka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2019, před 6 lety

Miloslav Amihaesei

Znění stížnosti

Zakoupil jsem míchačku Hecht2221. Už po namíchání dvou koleček (míchačku jsem nepřetěžoval) začal stroj vykazovat vady, dle pozdějšího vyhodnocení vadná převodovka.
Byl jsem tedy na prodejně v Mukařově, kde jsem míchačku zakoupil. Tam se mně ujal servisní technik a ihned se opravě začal věnovat, což proti tomu nic. Měli jsem počkat cca hodinu než bude oprava hotová. Tak jsme čekali. Nakonec se to protáhlo skoro na celý den. Když technici míchačku dali dohromady a odzkoušeli "zátěžovým" testem, který jsem si vyžádal, závada se projevila znovu. Ale to už se mi fakt nechtělo čekat, tak jsem odjel domů s tím, že si stroj vyzvednu druhý den, což jsem učinil. Zhruba týden od opravy jsem potřeboval míchat beton a tak jsem míchačku vyzkoušel. Namíchala jedno kolečko a opět (!!) ta samá závada. Na prodejně při reklamaci mi byly uznány 3 reklamace a dožadoval jsem se tudíž vrácení peněz. Prý mne budou informovat o výsledku smskou.
Ta mi sice po pár dnech přišla, ale že stroj je připravený k vyzvednutí a údajně u něj nebyla zjištěna závada. Při komunikaci přímo s centrálou mě bylo řečeno, že reklamace byly jen dvě a že mi byl vyměněn kus za kus (což není pravda - opravu míchačky servisáci plácali jak to šlo) a že tudíž nemám na vrácení peněz nárok.


Produkt

hecht2221


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2019 08:13, před 6 lety

Pokud spotřebitel nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě, může žádat po prodávajícím dodání nové věci, výměnu její součásti nebo má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků dle své volby. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2019 13:27, před 6 lety

Vážený pane,
velmi nás mrzí tato situace za kterou se velmi omlouváme. Na základě vašeho upozornění došlo k opětovnému prověření stavu zakoupeného výrobku, nicméně závada se neprojevila. Některé podmínky pro provoz specifických výrobků nelze v servisních podmínkách dobře simulovat ( například nerovnost podkladu, specifická zátěž a použití) a tím se závada nemusí projevit. Nicméně vyhovíme vašemu požadavku, bude vám vystaven dobropis a vrácena kupní cena produktu. V krátké době vás bude kontaktovat naše servisní oddělení, které s Vámi vše vyřeší k vaší spokojenosti. Ještě jednou se omlouváme za tuto komplikaci.
HECHT MOTORS, R.Runštuk

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.1.2019 17:36, před 6 lety


Miloslav Amihaesei

Hodnocení:

Komentář: Věřím, že pomoc dTestu byla klíčová v řešení mého problému. Do té doby se firma pouze vymlouvala, avšak po zásahu dTestu došlo najednou k obratu o 360°. Díky.