Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobry den, jiz pres tyden cekam na doruceni zasilky 40156189562 na pobocku Zabka na ulici Evropska, Praha 6. Stale jsem neobdrzela sms. Nahanim vase zasilky vzdy cca 3 tydny. Pokud nebude tento tyden zasilka v danem parcel shopu, rusim jeji prevzeti a budu od prodejce Lidl pozadovat penize zpet.
Dnes mi ma byt mimo jine dorucovana druha cast baliku c.40155096804, ridic opet nebere telefon, neodpovida na sms, chtela bych tento balik odklonit take do parcel shopu na ulici Evropska, Praha 6.
Prosim zkoordinujte tyto dva baliky, ktere si budu moci vyzvednout soucasne v parcel shopu.
Toto je naposledy, co vasi prepravni sluzbu vyuzivam. Pokud clovek neni ve slotu rannich dvou hodin doma, ma velky problem balik vubec dohledat popripade to trva 2-3 tydny.
Kaplanova Marketa
Doruceni zasilky
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.