Společnost


LuckyNet s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29737Výpověď internetového připojení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2019, před 6 lety

Lenka Pýchová

Znění stížnosti

Dne 4.9.2018 byla společnosti LuckyNet s.r.o doručena výpověď připojení k internetu (podací lístek stále mám a mohu doložit+plus kopii výpovědi). Jelikož na výpověď firma nereagovala, zavolala jsem paní jednatelce, jestli tedy výpověď akceptovali. Bylo mi sděleno že když byla doručena, tak asi ano. Na dotaz, jestli je výpověď lhůta 1 měsíc podle všeobecných obchodních podmínek nebo tři měsíce podle smlouvy, kterou jsme uzavřeli při zřízení služeb, my bylo sděleno, že paní neví, že si to nepamatuje. Ať si přečtu všeobecné obchodní podmínky. Přečetla jsem si je, ale chtěla jsem písemné vyjádření firmy, od kdy do kdy běží výpověď. Služba byla zaplacena až do 31.12.2018, ale od délky výpovědi se odvíjel případný přeplatek za službu. Od té doby přestala firma komunikovat, nebo stále jen opakovala, ať si přečtu všeobecné obchodní podmínky nebo že je nemám kontaktovat, že se ozvou sami. Dále bylo nutné vrátit zařízení ze střechy. Toto zařízení jsem donesla osobně na pobočku a podepsala předávací protokol. Zopakovala jsem opět svůj dotaz na délku výpovědní doby a přeplatek, ale slečna mi odmítla tyto informace sdělit. Že prý mi to nesmí říct, ale že mi paní jednatelka zavolá. Tak se ale opět nestalo a vyjádření jsme se nedočkali (vím, že není povinnost na výpověď reagovat, ale to nemohou ani zodpovědět dotaz?). Následně 29.12.2018 přišla opět výzva k zaplacení dalšího půl roku. Na email, jak je to možné, že zase posílají výzvu k platbě, mi opět nebylo odpovězeno ani vysvětleno, proč tato výzva přišla. A vše se odvíjí od toho, že nevím, kdy výpověď skončila. Pokud byla výpověď pouze měsíc, určitý přeplatek vznikl a firma se nezákonně obohatila, pokud byla výpověď 3 měsíce, výpověď by skončila ke dni 31.12.2018 a vše by bylo uzavřeno. Ještě doplnění. Smlouva byla uzavřena v roce 2010.


Produkt

Připojení k internetové síti


Požadované řešení

Vyjádření se k danému problému a sdělení požadovaných informací.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2019 11:03, před 6 lety

Pokud má spotřebitel uzavřenou smlouvu na dobu neurčitou, může smlouvu vypovědět zasláním písemné výpovědi. Po uplynutí výpovědní doby (přednost má výpovědní lhůta stanovená přímo ve smlouvě) bude smlouva ukončena. Smluvní výpovědní dobu je účastník smlouvy povinen dodržet, během ní za služby platí plnou částku a využívá je. Poté již žádnou sankci neplatí a smlouva je ukončena.

Pokud by se však jednalo o smlouvu na dobu určitou, pak takovou smlouvu může spotřebitel vypovědět ihned, avšak operátor může požadovat úhradu (sankci), která nesmí přesáhnout 1/5 zbývajících paušálů (nebo 1/5 zbývajících minimálních plnění (dle ustanovení § 63 odst. 1 písm. p) zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích).

Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele na úseku telekomunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Elektronická adresa na podání návrhu spotřebitele: spotrebitelskespory@ctu.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2019 13:00, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.