Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den
koupil jsem od spolecnosti mall.cz OLED televize .
Jako darek k nakupu jsem dostal hoverboard .
Pri reklamace hoverboardu , kvuli defekt, mall.cz mi zaruku na tento product odmitl.
Prosim o radu jak postupovat dale?
https://www.mall.cz/oled-tv/lg-oled65b8pla
https://www.mall.cz/darky/kawasaki-kx-pro-10
zarucni servis
|
Tweet |
Dárek je bezúplatným plněním upraveným v § 2055 až § 2078 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Tato ustanovení neupravují možnost uplatnění práva z vadného plnění, nelze tedy reklamovat zboží, které spotřebitel dostal zdarma. Práva z vadného plnění (reklamaci) je možné uplatnit v případě kupní smlouvy, která je úplatným plněním, což vyplývá z definice kupní smlouvy uvedené v ustanovení § 2079 občanského zákoníku.
Spotřebitel by se však mohl pokusit oslovit některý ze servisů, který by mohl zajistit placenou opravu daného výrobku.
Vážený pane Zivkovski,
je nám líto, že došlo k poruše dárku, který jste dostal ke zboží.
Jak uvedl dTest, na dárky, které obdržíte ke zboží zdarma, se nevztahuje záruční lhůta, není jej tedy možné reklamovat u prodejce.
Určitě se můžete obrátit na případné servisy, které Vám zajistí placenou opravu daného výrobku.
Děkujeme za pochopení a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Hodnocení:
Komentář: Dekuji za odpoved!
Není však spravedlivé dovážet "železo" a povinnost zajistit autorizovaný servis prenehat na kupujícího.
Navíc tato "hračka" má baterii s velkým výkonem a kapacitou. Kdo převezme odpovědnost v případě výbuchu baterie?
Co se týče odpovědnosti za případnou škodu způsobenou výrobkem, to už je jiná věc než odpovědnost za vadné plnění. Práva z vadného plnění v případě daru spotřebitel nemá, nicméně odpovědnosti k náhradě škody se prodávající ani výrobce zprostit nemohou.