Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#29738Neuznaná záruka na zbozi "dárek v ceně"

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2019, před 6 lety

Branislav Zivkovski

Znění stížnosti

Dobry den

koupil jsem od spolecnosti mall.cz OLED televize .
Jako darek k nakupu jsem dostal hoverboard .

Pri reklamace hoverboardu , kvuli defekt, mall.cz mi zaruku na tento product odmitl.
Prosim o radu jak postupovat dale?


https://www.mall.cz/oled-tv/lg-oled65b8pla


Produkt

https://www.mall.cz/darky/kawasaki-kx-pro-10


Požadované řešení

zarucni servis


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2019 11:56, před 6 lety

Dárek je bezúplatným plněním upraveným v § 2055 až § 2078 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Tato ustanovení neupravují možnost uplatnění práva z vadného plnění, nelze tedy reklamovat zboží, které spotřebitel dostal zdarma. Práva z vadného plnění (reklamaci) je možné uplatnit v případě kupní smlouvy, která je úplatným plněním, což vyplývá z definice kupní smlouvy uvedené v ustanovení § 2079 občanského zákoníku.

Spotřebitel by se však mohl pokusit oslovit některý ze servisů, který by mohl zajistit placenou opravu daného výrobku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2019 16:21, před 6 lety

Vážený pane Zivkovski,

je nám líto, že došlo k poruše dárku, který jste dostal ke zboží.

Jak uvedl dTest, na dárky, které obdržíte ke zboží zdarma, se nevztahuje záruční lhůta, není jej tedy možné reklamovat u prodejce.
Určitě se můžete obrátit na případné servisy, které Vám zajistí placenou opravu daného výrobku.

Děkujeme za pochopení a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.1.2019 09:45, před 6 lety


Branislav Zivkovski

Hodnocení:

Komentář: Dekuji za odpoved!

Není však spravedlivé dovážet "železo" a povinnost zajistit autorizovaný servis prenehat na kupujícího.
Navíc tato "hračka" má baterii s velkým výkonem a kapacitou. Kdo převezme odpovědnost v případě výbuchu baterie?

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
23.1.2019 10:21, před 6 lety

Co se týče odpovědnosti za případnou škodu způsobenou výrobkem, to už je jiná věc než odpovědnost za vadné plnění. Práva z vadného plnění v případě daru spotřebitel nemá, nicméně odpovědnosti k náhradě škody se prodávající ani výrobce zprostit nemohou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.