Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#29742Žádná komunikace ze strany obchodu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2019, před 6 lety

Pavla Bečicová

Znění stížnosti

Dobrý den,10.1.2019 jsem si na vigoshopu objednala 3x slune Flapy + pojištění balíku. Cena slunete při koupi třech kusů byla 439,- a cena pojištění 25,- celkem to tedy mělo být 1342,- poslala jsem platbu přes platba24,takže se jednalo o okamžite zaplacení a poté jsem si všimla,že cena byla vyšší a to 1672,-. Volala jsem tedy na vigoshop,kde mi bylo řečeno že pán objednávku zruší a udělá novou a že o vrácení peněz si mám napsat na info@vigoshop.cz.Ještě ten den jsem jim psala a pak ještě jednou,ale odpověď do teď žádná. Pak se mi ozvala od nich paní,která dekovala za nákup a naspala,ze pokud potřebuji s čímkoli pomoct ať napíšu,tak jsem ji napsala a odpověď opět žádná. Dnes jsem vyplnila i formulář na vrácení peněz jen nevím podle čeho budou peníze vracet,když se do něj nezadavalo číslo objednávky. Číslo objednávky bylo :72833990. Nechápu proč obchod nekomunikuje a ani při první objednavce přes internet ani druhé přes operátora mi nepřišel žádný email s potvrzením objednávky. Naštěstí mám jako doklad potvrzení o platbě,jinak bych nevěděla ani to číslo objednávky.


Produkt

Zpívající slůně Flapy


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz ze zrušené objednávky a konečně nějakou komunikaci obchodu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 11:50, před 6 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Platila-li spotřebitelka při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka také možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2019 00:03, před 6 lety

Dobrý den paní Bečicová,

děkujeme za Vaši zprávu. K vysvětlení celé situace - správně jste si objednala 3ks zpívajícího slůněte Flappy. Cena slůněte je 549 Kč, čili při 3 ks plus 25 Kč pojištění je to opravdu 1672 Kč. Náš operátor správně vyhodnotil situaci a nabídl Vám slevu a vrácení peněz z vaší "staré" objednávky. Jelikož se ale následně objevila duplicitní objednávka, systém vše vyhodnotil jako čekající objednávku s tím, zda nebudete chtít vyřešit situaci např. stržením z toho, co jste poslala.

Celou situaci jsem osobně prošetřil a peníze Vám byly zaslány 21.1.2019, čili pevně věřím, že se na Vašem účtu objeví velmi brzy a celou situaci budeme moci uzavřít.

Omlouvám se za zdržení a nepříjemnosti,
Aleš,
vedoucí týmu Vigoshop.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.1.2019 09:03, před 6 lety


Pavla Bečicová

Dobrý den, asi nevíte co máte psané na stránkách, bylo tam,že při koupi 3 a více kusů je cena 439,- za kus tím pádem je cena1343,- a ne 1672,-. Když jsem volala na Vaší linku,kterou zvedl pan Luboš,řekl že objednávku tedy ruší a nabízí mi 3x sluně za nějakých +-700kč a to na dobírku a z předchozí objednávky se mi peníze vrátí, že stačí napsat na email. V příloze zasílám screen stránky,kterou jsem si tehdy pro jistotu vyfotila. Doufám tedy,že se mi peníze vrátí opravdu co nejdřív. S pozdravem Bečicová.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2019 06:56, před 6 lety

Tímto zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2019 10:06, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.