Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 11.1.jsem zde popisovala, jak společnost Be2 skrytá za názvy Singles50 a Academy Singles prodlužuje členství za enormě navýšenou platbu 2500kč.Jako tisíce jiných jsem si nevšimla dovedně skrytého a nenápadného upozornění, že v případě nedodání písemné výpovědi se členství za 149 kč automaticky prodlužuje na 2500 kč. Ano mikdo mi nepomůže, tato zlodějina je legálně ošetřená, nenajde se způsob jak tyto novodobé Šmejdy zastavit.
Ale teď se snažím a marně získat od nich potvrzení své výpovědi. Nereagují, odpovídá pouze automat, psala jsem celkem na 5 jejich adres i na ty, ze kterych mi slibuji pomoc s podanim vypovedi, i na adresu, kterou uvedl pan Kopal na tomto portalu. Nic, nic, nic. Jak si mohou toto jednani dovolit? Prosim o pomoc, aby museli na mou vypoved reagovat ci zaslat, proc nereaguji. Tohle nema obdoby. To neni nikdo, kdo by je uz v tak sprostem ziskavani penez zarazil? V. Růžičková
Přimět společnost Be2, aby poslala potvrzení mých výpovědí.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Už jsem tu nehoraznou sumu penez zaplatila, uz mi byly zaslany vypovedi a nikdy vice. Budu vsechny pred touto spolecnosti varovat a je smutne, ze neni v teto zemi nikdo, kdo by je donutil zmenit zpusob informovani o prodluzovani clenstvi za neumerny poplatek, kdyz je prokazatelne tolik lidi chyceno, aniz by tusili, k cemu se registruji.
Nechapu proc spolecnost neni nucena vratit aspon pomernou cast penez za naprosto nevyuzite obdobi na seznamce. Me tedy stala tato 14 denni sranda 2649 kc. Pric mi nevrati aspon 2 mesice po prokazatelne vypovedi.
Je to spolecnost, ktera vyuziva pravniky a pravni osetreni smluv, ne aby pomahala, ale aby legalne okradala neobezretne a duverive lidi.
Vidim, ze i kdyby si stezoval cely narod, tak je to malo platne a jim to bude prochazet. Vzdyt to tam preci maji.Souhlasili jste s tim.
Co by stalo za prozkoumani jsou recenze na tyto seznamky. Koukala jsem na ne nejdrive a ukazalo se mi, ze jsou to top seznamky. Jak je to mozne, kdyz je na ne tolik stiznosti. Kdyz uz ani recenze nemluvi pravdu a jsou zamerne zkreslene, zachran se opravdu, kdo muzes.
Nikdo mi v teto zalezitosti nepomohl. Ani dTest, ani ČOI ani Evrop. úřad pro ochranu spotřebitele.
Jako vzdy, vse preje temhle hamiznym vycurankum bez svedomi.
Mgr.V. Ruzickova
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.