Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#29753Něco špatně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2019, před 6 lety

Kateřina Chroustová

Znění stížnosti

Dobrý den...v říjnu jsem prodlužoval smlouvu. Byl mi nabídnut telefon za korunu..přijala jsem..jen mi jaksi paní zapomněla sdělit,že se mi navýší paušál o 800 kč. Mám u vás dva paušály a jsem vašim klientem už velmi dlouho. Ale abych svému synovi(10 let) platila místo 550 kč 1350 kč..to opravdu ne! Již jsem to řešila s operátorem...tarif nešel změnit,dokud jsem nedoplatila telefon,který jsem si vzala na splátky někdy před dvěma lety. Operátor mi napsal dobropis s tím,ať si o něj řeknu ještě další měsíc...poté co bude splaceny telefon si prý budu moci tarif změnit. Nyní mi bylo řečeno,že to nelze,protože jsem dostala telefon s dotací 4000 kč. Pokaždé dostávám jiné informace a opravdu už mě to nebaví. Nevím kam se mám obrátit a vše vyřešit! Mylné a nedostatečné informace a pokaždé jiné???!!! Žádám vás o zpětné zavolání někým kompetentním..kdo se mnou tuto záležitost vyřídí k oboustranné spokojenosti...Děkuji Kateřina Chroustová.


Požadované řešení

Vrátit tarif(paušál do původního stavu)a dobropis na částku 800 kč,která mi byla přislíbena. Nebo bezplatný odchod k jinému operátorovi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2019 17:05, před 6 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon.

Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.