Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den...v říjnu jsem prodlužoval smlouvu. Byl mi nabídnut telefon za korunu..přijala jsem..jen mi jaksi paní zapomněla sdělit,že se mi navýší paušál o 800 kč. Mám u vás dva paušály a jsem vašim klientem už velmi dlouho. Ale abych svému synovi(10 let) platila místo 550 kč 1350 kč..to opravdu ne! Již jsem to řešila s operátorem...tarif nešel změnit,dokud jsem nedoplatila telefon,který jsem si vzala na splátky někdy před dvěma lety. Operátor mi napsal dobropis s tím,ať si o něj řeknu ještě další měsíc...poté co bude splaceny telefon si prý budu moci tarif změnit. Nyní mi bylo řečeno,že to nelze,protože jsem dostala telefon s dotací 4000 kč. Pokaždé dostávám jiné informace a opravdu už mě to nebaví. Nevím kam se mám obrátit a vše vyřešit! Mylné a nedostatečné informace a pokaždé jiné???!!! Žádám vás o zpětné zavolání někým kompetentním..kdo se mnou tuto záležitost vyřídí k oboustranné spokojenosti...Děkuji Kateřina Chroustová.
Vrátit tarif(paušál do původního stavu)a dobropis na částku 800 kč,která mi byla přislíbena. Nebo bezplatný odchod k jinému operátorovi.
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon.
Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.