Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Chtěl bych vás poprosit o pomoc v vrácením části platby u C-date. Zaregistroval jsem se 30.4.2018 a zaplatil jsem si premium členství. Služba mi nevyhovovala a tak jsem na stránky C-date přestal chodit a na email který jsem si založil pouze k vytvoření účtu na těchto stránkách jsem také nechodil. Vlastně náhodou jsem se před nedávnem na tento email podíval a zjistil že mi seznamka C-date vyhrožuje vymáháním dlužného poplatku externí firmou když neprovedu platbu na odkaz který byl v emailu a to do 14.01.2019. Po přijetí platby bude prý můj profil i s členstvím znovu aktivován. Platbu jsem tedy provedl i když už o jejich služby zájem nemám. Deaktivovaný profil byl opravdu znovu aktivován a podařilo se mi na něj přihlásit a také mi opět začaly do emailu chodit nabídky k seznámení. Takže jsem jejich vyhrůžku vymáhaní dlužného poplatku externí firmou odvrátil. Po vynuceném zaplacení poplatku za služby které už nechci jsem na email který mi od C-date přišel a ve kterém byl odkaz k platbě odeslal žádost o pomoc se zrušením členství a následně i celého profilu. V Žádosti jsem uvedl email , celé jméno, a podpis. Firma C- date mi poslala oznámení o tom že mé prémiové členství bude ukončeno k 09.07.2019.a již nebude obnoveno a nebudou ode mne vyžadovány další platby. Premium členství jsem si po deaktivaci mého profilu a vyhrůžkách C-date znovu obnovil platbou jen z důvodu podání žádosti o zrušení členství a následně i celého profilu protože mi C-date vyhrožovala předáním mé pohledávky externí firmě pro vymáhání pohledávek. Poprosil bych vás o pomoc s vrácením části mnou zaplaceného poplatku a následně i zrušením profilu.
Děkuji za pomoc Pancíř .
Vrácení části mnou zaplaceného poplatku a následně zrušení profilu
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. je smluvní vztah možné vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
---------- Původní e-mail ----------
Od: hledamsvojiprinceznu@seznam.cz
Komu: zdenek.vencl@c-date.com
Datum: 28. 1. 2019 22:31:00
Předmět: Dohoda
Dobrý den
Rád bych se dohodl o vrácení poměrné části mnou zaplaceného poplatku C-date protože jsem byl vyhrožováním donucen zaplatit poplatek abych mohl zrušit prémiové členství a následně i profil. Služby mi nikdy nevyhovovaly a nevyužívám je.
Děkuji
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby mohlo dojít k dohodě se spotřebitelem.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.