Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#29761Žádost o výpověď

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2019, před 6 lety

Jiri Gano

Znění stížnosti

NALÉHAVÉ – Poslední platební upomínka

Vaše předplatné na www.be2.cz
Nezdařená platba běhěm Vašeho předplatného pod IP-adresou: 37.48.43.208
be2 S.à.r.l. / www.be2.cz
Referenční číslo: CZ-2019-01-04-162856082-BE2-CB (uveďte prosím při platbě)
11.1.2019
Vážený pane Jiri Gano,

dne 4.1.2019 byla na Vaši adresu zaslána upomínka k platbě za níže uvedené členství.

Ke dni 4.1.2019 bylo Vaše 3měsíční Premium členství automaticky obnovené (prvotně uhrazené na stránce www.be2.cz ke dni 8.8.2017 s uvedením e-mailové adresy frantisekkosaty@gmail.com).

Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasil/a.

Produkt: 3měsíční Premium členství
IP-adresa: 37.48.43.208
Forma úhrady: CreditCard VISA

Zajišťovatel platebních služeb žel nebyl schopný strhnout finanční prostředky za Vaše Premium členství, jelikož jste k datu 4.1.2019 uskutečnili Chargeback.

Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 4 494,00 CZK, navýšený o poplatky spojené s Chargeback ve výši 280,00 CZK.

Celková výše dlužného poplatku činí nyní 4 774,00 CZK.

Uhradit nyní


Jediný způsob, jak automatizovaný proces vymáhání zastavit, je úhrada celkové dlužné částky do data splatnosti. V případě, že se Vám nepodaří uhradit dlužnou částku v plné výši nebo překročíte platební lhůtu, budeme nuceni odevzdat Váš případ externí společnosti pro vymáhání dlužných pohledávek. To povede ke zvýšení dalších nákladů, které Vám budou účtovány.

Převeďte prosím sumu ve výši 4 774,00 CZK do 7 dnů (nejpozději do 17.1.2019) prostřednictvím služby PayPal (https://www.paypal.com/cz/webapps/mpp/send-money-online?locale.x=en_CZ), využitím funkce "Odeslat platbu", a to na následující e-mailovou adresu:

paypal@be2.com
Referenční číslo:CZ-2019-01-04-162856082-BE2-CB

V případě, že budete v rámci platby prostřednictvím služby PayPal potřebovat naši asistenci, kontaktujte nás prosím na adrese paypal@be2.com. Budeme Vám tak moci zaslat individuální platební příkaz pro službu PayPal.

V případě, že nemůžete platbu dlužného poplatku realizovat prostřednictvím služby PayPal, je Vám k dispozici také možnost úhrady prostřednictvím bankovního převodu na účet uvedený níže:

Příjemce:
IBAN:
BIC/Swift-Code:
Banka:
Suma:
Referenční číslo:
Adresa:


be2 Sarl
DE62700202700667972744
HYVEDEMMXXX
UniCredit Bank – HypoVereinsbank
4 774,00 CZK
CZ-2019-01-04-162856082-BE2-CB
UniCreditBank - HypoVereinsbank Muenchen
Kardinal-Faulhaber-Strasse 3
D-80333 Muenchen, Germany

V případě, že platba nebude z Vaší strany realizovaná, bude případ předán společnosti pro vymáhání dlužných poplatků. Mějte prosím na paměti, že prostřednictvím IP adresy, pod kterou byla Vaše platba evidována (37.48.43.208), je možné provést dohledání fyzické adresy a následně zahájit řízení v souvislosti s vymáháním dluhu.

Ve Vašem zájmu zabránění navýšení dlužné sumy o poplatky vymáhací společnosti se prosím ujistěte, že bude Vaše platba přijata do data 17.1.2019.

Více informací naleznete v sekci s často kladenými dotazy, uvedenými níže.

**************************************
V případě jakýchkoliv dotazů ohledně uhrazení poplatku nás prosím kontaktujte na adrese collections@be2.com . Do předmětu zprávy prosím uveďte Vaše Referenční číslo a ve zprávě prosím uchovejte text tohoto e-mailu od nás.
**************************************
S pozdravem

Martin Bell
be2 Claims Management

**************************************
be2 S.à.r.l.
13, rue du Commerce – L-1351 Luxembourg – Luxembourg
**************************************
be2 Vymáhání pohledávek

1. O be2 S.à.r.l.
2. Vznik předplatného
3. Jedná se o závazný obchodní vztah
4. Vystavení faktury není nutné
5. Předplatné
6. Automatické prodloužení
7. Výpověď
8. Upomínka a Výpověď
9. Upomínka a Odstoupení od smlouvy
10. Upomínka a zneužití platebních údajů
11. Zastavení procesu vymáhání/ Platba
12. Proces vymáhání

Jelikož registrace byla provedená a byla zmiňovaná částka za zkušební verzi 149kc a nebyl jsem informován náležitě o skutečnosti, ze nadále bude automaticky strhávaná částka za vedení účtu a automaticky bude registrace prodlužovat, žádám o zastavení vymáhání dlužné částky.Požadovanou výpověď jsem již jednou odeslal, ale bohužel nemohu odložit dodací lístek a také jsem se nedočkal odpovědi. Proto jse dnes výpověď odesla dne 14.1.2019 znovu.


Produkt

Zrušení vymáhání částky a profilu s VIP členstvím


Požadované řešení

Žádám o zrušení vymáhání uvedené částky, o zrušení VIP členství a následné vymazání mého profilu.
Rád bych též poprosil o potvrzení vzrušení namáhané částky a zrušení profilu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 14:19, před 6 lety

V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).

Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným.

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2019 09:35, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.1.2019 07:53, před 6 lety


Jiri Gano

Dobrý den,
na uvedený e-mail jsem vás již kontaktoval několikrát. Bohužel mi přišla jen automatická odpověď, že vše bude přesměrováno na agenta, který se tímto zabívá.
Také jsem vše odesílal na zákznický servis, kde jsem se odpovědi dočkal, ale nic se tím nevyřešilo.
Komunikace z vaší strany bohužel vázne a o odpovědi na tištěnou korespondenci ani nemluvím.
S práním pěkného dne J.G.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2019 11:34, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost a vyzýváme ji k aktivnějšímu přístupu k řešení problému.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 16:36, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.