Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, před rokem 16.1 mi přišla SMS že mi byla zaslána zásilka uvítací bal. Omega-3 Cardio, na chybnou adresu tudíž jsem zásilku nikdy nepřevzal, obratem jsem vše zrušil po telefonu a zažádal o zastavení veškerého zasílání, bylo mi řečeno že se smlouva ruší a nadále mi vaše firma nic zasílat nebude, a že v případě vrácení zásilky (což Česká Pošta musela udělat automaticky jelikož se mi zásilka pod ruku nikdy nedostala) se nic hradit nemusí. Proto bych ocenil kdyby mě vaši operátoři přestali Xkrát denně kontaktovat, je to velice otravné.
Žádám o vymazání mé osoby z vašeho systému i mého zákaznického čísla :7159542
Děkuji.
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Pokud si spotřebitel nadále nepřeje, aby společnost zpracovávala jeho osobní údaje po konci smluvního závazku, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 nařízení (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice (dalé "nařízení GDPR"). Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze společnosti.
Vážený pane Vaníku,
z naší společnosti Vám nikdo nevolá, zřejmě se jedná o naše telemarketingové partnery, kteří s námi své databáze nesdílejí. S Vaším souhlasem oslovíme naše partnery, aby Vaše tel. číslo, které evidujeme z první objednávky z roku 2016 vymazali ze svých databází.
V příloze také znovu zasíláme protokol o vyjmutí Vašich osobních údajů z naší aktivní zákaznické databáze.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.