Společnost


AXA pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29765Nekorektní jednání ze strany pojišťovny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2019, před 6 lety

Michal Tesař

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 13. 10. 2018 jsem u pojišťovny Axa uzavřel povinné ručení + havarijní pojištění Auto GO 2018. Přibližně 10. prosince 2018 jsem vlivem najetí k obrubníku prorazil pneumatiku se kterou jsem dojel domů. Až druhý den jsem si všiml, že pneumatika uchází a bude potřeba ji nechat vyměnit i s diskem kola (došlo k mírné deformaci disku). Auto jsem tedy nechal asistenční službou odtáhnout do servisu ( MM autoservis Vysočany). Pojišťovna se mi potom už neozvala. Auto mám v servisu již měsíc a pojišťovna se mi stále neozývá. Komunikuje se mnou pouze pracovník autoservisu. Auto mám v servisu již měsíc, takže jej nemohu používat. Přesto mi přišla složenka na zaplacení povinného ručení. Nebudu platit za auto,které stojí v servisu. Žádám o okamžité zrušení pojistné smlouvy z důvodu nekalého chování k plátcům pojistného.


Produkt

Povinné ručení a havarijní pojištění Auto GO 2018. Pojistná smlouva číslo 851 065 46 92


Požadované řešení

Žádám o okamžité zrušení pojistné smlouvy z důvodu nekalého chování k plátcům pojistného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2019 12:34, před 6 lety

Co se týká povinného ručení, pojistnou smlouvu může spotřebitel vypovědět s odkazem na § 2805, § 2806, § 2807 občanského zákoníku ke konci pojistného období. Výpověď však musí být doručena alespoň šest týdnů před uplynutím pojistného období, jinak pojištění zanikne až ke konci následujícího pojistného období. Mimo výše uvedený případ lze smlouvu ukončit podle podmínek dohodnutých ve smlouvě anebo dohodou smluvních stran.

Ve vztahu k výpovědi havarijního pojištění je třeba zjistit, jaké podmínky ukončení závazku udává pojistná smlouva, nebo pojistné podmínky k ní připojené.

Dle § 570 odst. 1 občanského zákoníku platí, že právní jednání působí vůči nepřítomné osobě od okamžiku, kdy jí projev vůle dojde, zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 16:03, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.