Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Už mě opravdu rozčiluje jak moje zásilky neustále chodí poničené, protože pošťák je silou cpe do schránky i když se tam evidentně vejít nemohou. Rozhodně to není chyba odesílatele, či zabalení. Zásilky jsou poctivě balené, ale bohužel se nepočítá s násilným cpanim do úzkého otvoru mojí schránky. U koho mohu reklamovat? K dnešnímu dni činí škoda na zasilkach již 1235 Kč, podotýkám že pouze od nového roku.
Bydlím na adrese fingerova 2185/1,praha. Nemám problém si dojít na pobočku pošty pro ty zásilky, které se do schránky nevejdou. Prosím tedy o informování pošťáka, že není vhodné cpát zásilky do poštovní schránky a tím je ničit. A dále prosím o kontakt na někoho, u koho mohu nárokovat škodu na zasilkach.
Předem děkuji za kladné vyřízení.
Velice rozhořčená Klára Exnerová
Komoanzace poškozených zásilek.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. ve svých obchodních podmínkách ohledně dodávání do domovních schránek uvádí následující: Podnik dodává poštovní zásilky do domovní schránky, která je označena jménem a příjmením adresáta. Domovní schránka se umisťuje na řádně osvětleném místě poblíž vchodu do domu, ve stejném podlaží jako vchod, a to tak, aby byla bez větších obtíží přístupná poštovnímu doručovateli. Je nutné, aby byla dostatečně velká a v dobrém technickém stavu. Označení adresátů se na domovní schránce uvádějí čitelně a dostatečně velkým písmem tak, aby doručovatel mohl domovní schránku snadno a rychle nalézt. Podnik na požádání doporučí vhodný typ domovní schránky, vysvětlí případné nejasnosti apod. Dodržování uvedených zásad je nezbytné, má-li dodávání poštovních zásilek a výplatních dokladů k poukázaným peněžním částkám probíhat řádně a ke spokojenosti adresátů. Jejich nedodržení může zapříčinit vrácení poštovní zásilky nebo poštovní poukázky zpět odesílateli.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.