Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#29769Doručování pošty do jiné schránky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 20 minut

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2019, před 6 lety

Michaela Nováková

Znění stížnosti

Od nastěhování na adresu Miloše Havla 1246/1, Praha 15200 v roce 2017 máme problém s doručovaním pošty do jiné schránky. Již jednou jsem to s poštovní doručovatelkou řešila, problém se však objevil znovu. Na naší pošte(obálkách) lidi, co poštu rozdělují, píšou 1419. Schránku č. 1214 máme řádně označenou plnými jmény ( Karel Novák, Michaela Nováková). Naše pošta však opětovne končí ve schránce č.1419, kde předtím bydleli také Novákovi, avšak ne Karel ani Michaela. Navíc tam již nějakou dobu nebydlí, na schránce již jejich jména uvedena nejsou, ale naše pošta končí v jejich schránce.
Minulý týden v jejich schránce skončili velice důležité dokumenty- zelená karta, potvrzení o zaplacených úrocích hypotéky. Dle mého názoru je to porušení GDPR, jelikož naše údaje končí v rukách jiných lidí, kteří nemají povinnost nám poštu předávat. Také tím vzniká problém nedoručení důležitých dokumentu, kde může hrozit i hrozba úroků z prodlení atd.
Požaduji razantní a trvalé řešení problému a také požaduji kompenzaci.
S pozdravem Michaela Nováková


Požadované řešení

Požaduji razantní a trvalé řešení problému a také požaduji kompenzaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2019 10:09, před 6 lety

Spotřebitelka má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb. Toto své právo má možnost uplatnit na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.