Společnost


Megastock s.r.o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29770Nevrácené peníze za zaslané /vrácené/ zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2019, před 6 lety

Drahomíra Sitařová

Znění stížnosti

Dne 8.12.2018 jsem obdržela balík v hodnotě 1096 kč - část zboží /obuv, osušku/ jsem si ponechala, ale župan v hodnotě 399 kč jsem vrátila zpět, s tím, že jej nechci a požaduji vrátit peníze (byl poškozen) - balík jsem zaslala 10.12.2018.
V příloze jsem poslala i ofocený podací lístek z pošty - kde je uvedena i cena za balík 83 kč. Několikrát jsem volala i na jejich telef. číslo 222 745 673 - ale vždy mně jen slíbili, že se po tom podívají - a tím to skončilo. Na stránkách Italstore.cz je v recenzích více takto napálených zákazníků - nikomu už peníze nevrácí
P.S. zboží jsem si objednala přes Italstore.cz
balík odesílala firma Tozde s.r.o
faktura vystavena od Megastock s.r.o. - trochu to nechápu


Produkt

číslo mojí objednávky 2018005730 - jednalo se o bílý froté župan, který byl nabízen až ke kotníkům a ve skutečnosti jsem ho měas nad kolena a na přední straně měl flek


Požadované řešení

požaduji navrácení peněz 399 + 83 za balík - jsem již v seniorském věku a tato částka není zanedbatelná


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2019 09:50, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2019 11:03, před 6 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že došlo k vrácení paněz, a tedy je věc vyřešena. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.