Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#29773Nedodání zásilky, ani po stížnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2019, před 6 lety

Marketa Popkova

Znění stížnosti

Objednávka z eshopu, zapalceno večerní doručení. Místo toho v poledne sms, že si mám vyzvednout v ppl parcelshopu. Volala jsem na PPL linku, s tím, že mám zaplaceno večerní doručení, tak nikam n3pojedu vyzvedávat. Příslib, že za 2 dny tedy dovezou, nedovezli. Nedovezli ani další dny. Takže by mě tedy zajímalo, proč jsem měla platit doručení, které neproběhlo!


Požadované řešení

Okamžitá náprava! Poslední týdny a měsíce mám zásilky uloženy buď v sousedních firmách, hospodě, parcelshopu, apod. Bez toho, aby me ppl ridic kontaktoval, ať vylezu pred dum si prevzit balik.
Vraceni postovneho mi prijde automaticke za vsechny tyto zasilky, v podstate je to podvod. Platim postovne a pak platim benzin za cestu do parceshopu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2019 08:56, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2019 12:29, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.