Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#2978Mobilní internet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2014, před 11 lety

Karel Kváš

Znění stížnosti

Moje dcera potřebovala na chalupu mobilní internet, a protože využívá hovorové služby, pořídila si mobilní internet od TM.
Při nákupu byla ujištěna prodávajícím po nahlédnutí do mapy,že v místě pokrytí je.Po příjezdu na místo zjistila, že pokrytí zde není
a intenet nefunguje.Když chtěla službu vrátit, bylo jí řečeno, že
nepokrytí signálem není důvod k odstoupení od smlouvy a musí celý úvazek pletit, i když službu nemůže používat.Proto zkusila napsat e-mail na reklamační oddělení, ale odpovědi se nedočkala.Takže neustále platí za službu,kterou nemůže používat paušál,který je pro ni jako pro studentku poměrně zatěžující.Je divné, že prodávající mohl(prodejna u Anděla) dceři tvrdit,že zde pokrytí je.Jedná se o obec Ježovice na okr.Kutná Hora.Pokrytí není, vyzkoušel jsem i jiným vypůjčeným zařízením stejného op.


Produkt

T-Mobil mobilní internet do notebooku


Požadované řešení

Bezplatné zrušení smlouvy,(vylepšení pokrytí zřejmě nepřichází v dohledné době v úvahu),tak,aby mohla odejít k op.,který v místě pokrytí má(asi jen O2 se službou CDMA)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2014 11:21, před 11 lety

Poskytovatel služeb by v tomto případě odpovídal za škodu, kterou způsobil chybně uvedenou informací. Zároveň bude zásadní, zda bude možné chybně poskytnutou informaci prodejcem prokázat.
V případě, že by se jednalo o pevný internet, dalo by se dovodit, že poskytovatel služby měl poskytnout informaci o možnostech využití a služba by tak nešla dále užívat. Na druhou stranu mobilní internet lze užívat kdekoli a nevyužití v jednom místě by patrně nebylo důvodem pro zrušení smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 09:38, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.