Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#29780Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2019, před 6 lety

Lenka Dvořáková

Znění stížnosti

Dne 6.12.2018 jsem na eshopu lidl-shop.cz nakoupila a zaplatila elektronické bicí, které měly být jako vánoční dárek. Do dnešního dne nebyla zásilka ani předaná dopravci natož doručená. Žádala jsem o odstoupení od kupní smlouvy z důvodu nedoručení zboží, k čemuž mi bylo sděleno, že nejdříve musím zásilku nepřevzít, což nevím jak učinit, když nebyla ještě ani odeslána. Telefonicky se společností nedá spojit, to si pouze člověk popovídá s automatem. Na emaily reaguje eshop pouze obecnou odpovědí, kde slibuje situaci řešit a děkuje za trpělivost, neučinil však žádný krok k nápravě.


Produkt

Elektronické bicí


Požadované řešení

Možnost odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2019 07:47, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2019 13:47, před 6 lety

Dobrý den, paní Dvořáková,

mrzí nás situace, která u Vaší objednávky nastala. U kolegyň ze zákaznické linky jsme opětovně zadali urgenci, aby se Vám do nejdříve ozvaly.

Děkujeme za upozornění a přejeme pěkný zbytek týdne. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.1.2019 10:27, před 6 lety


Lenka Dvořáková

Dnes se mi eshop ozval s tím, že vystavili dobropis a vrátí peníze. Děkuji az rychlou reakci a doufám, že peníze opravdu dojdou. Jen škoda, že člověk musí použít takovouto veřejnou stížnost, aby se začalo něco dít a nejde to bez toho.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2019 13:27, před 6 lety

Na základě vyjádření spotřebitelky stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.