Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 6.12.2018 jsem na eshopu lidl-shop.cz nakoupila a zaplatila elektronické bicí, které měly být jako vánoční dárek. Do dnešního dne nebyla zásilka ani předaná dopravci natož doručená. Žádala jsem o odstoupení od kupní smlouvy z důvodu nedoručení zboží, k čemuž mi bylo sděleno, že nejdříve musím zásilku nepřevzít, což nevím jak učinit, když nebyla ještě ani odeslána. Telefonicky se společností nedá spojit, to si pouze člověk popovídá s automatem. Na emaily reaguje eshop pouze obecnou odpovědí, kde slibuje situaci řešit a děkuje za trpělivost, neučinil však žádný krok k nápravě.
Elektronické bicí
Možnost odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Dvořáková,
mrzí nás situace, která u Vaší objednávky nastala. U kolegyň ze zákaznické linky jsme opětovně zadali urgenci, aby se Vám do nejdříve ozvaly.
Děkujeme za upozornění a přejeme pěkný zbytek týdne. S pozdravem
Lidl Česká republika
Dnes se mi eshop ozval s tím, že vystavili dobropis a vrátí peníze. Děkuji az rychlou reakci a doufám, že peníze opravdu dojdou. Jen škoda, že člověk musí použít takovouto veřejnou stížnost, aby se začalo něco dít a nejde to bez toho.
Na základě vyjádření spotřebitelky stížnost uzavíráme.