Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.8. 2018 jsem zakoupil v prodejně Litosport Litoměřice kopačky Adidas. Dne 9.11. 2018 provedena raklamace. Dne 12.12. 2018 reklamace uznána potvrzením na reklamační list a přislíbeno poslání částky na bankovní účet. Po několika urgencích a ujištování poslání částky v následujících dnech, ale stále není částka do dnešního dne tj. 15.1. 2019 připsána na bankovním účtě.
Adidas Copa 18.1 FG
Uhrazení částky 3325Kč za uznanou reklamaci na bankovní účet.
|
Tweet |
V případě, že má společnost vracet částku z důvodu odstoupení od smlouvy v rámci reklamačního řízení, pak platí, že celá reklamace má být vyřízena do 30 dnů od uplatnění reklamace. V této lhůtě je společnost povinna vyplatit částku spotřebiteli tak, aby s ní mohl skutečně disponovat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.