Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, obracím se na Vás v věci nesprávného čísla telefonu uvedeného na internetu pro poštu v Potštejně. Pokud zadáte "vygugení" tak se objeví v záhlaví staré číslo a i na mapě, která tu poštu identifikuje je uvedeno číslo staré 494546981.
Neumím si představit jako bývalá zaměstnankyně, že v dnešní době si dovolíte nezaznamenat tuto podstatnou změnu médiích. Pravda, pracovala jsem na velké poště do roku 1973 ve výpravně, kde se i třídily dopisy ne podle směrových čísel ale okresů a každá chyba byla závadou pokud jsme se v třídění přehodili a přišlo se na to. Proto nechápu, jak je možné, že nikdo není za dezinformaci zoodpovědný, protože ne každý má možnost internetového ověření správnosti, pokud má číslo uloženo ve svém mobilu, nebo diáři.
Doufám, že příjde i náprava ...
vymazání nesprávných údajů a zadání nových
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.