Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#29801Nedodání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2019, před 6 lety

Jindřich Krob

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dnes, tj v pondělí 14.1.2019 s normální poštou nám byla vhozena výzva k vyzvednutí zásilky, kterou se údajně snažili doručit v pátek 11.1.2019 v 11:43 hod. K tomu mohu dodat, že po celý den jsme byli doma, zkontroloval jsem i domácí videotelefon který zaznamenává každé zazvonění i s fotografií, žádný záznam zde nebyl. Myslím si, že na zásilce je i uvedeno moje tlf. číslo, ale nikdo nevolal ani SMS nepřišla. Tato situace se neustále opakuje, není to poprvé co tímto způsobem si doručovatelé ulehčují práci za kterou platíme dost vysoké poštovné.
Jednalo se o zásilku LF463310821CN.
Tuším, že o víkendu se v TV mluvčí pošty dušoval jak bude vše už OK, zatím tedy jen prázdná slova.


Požadované řešení

Místo prodávání omalovánek a jiných produktů které nesouvisejí s poštovní činností, dělat to k čemu je pošta určena


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2019 16:47, před 6 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.