Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
ráda bych upozornila, že s přepravní společností PPL řeším ve velmi krátké době již druhý problém. Objednala jsem si dárek pro dceru a bohužel mi byl doručen do úplně jiného města, údajně na mnou zvolený parcel shop. Po zkontrolování údajů jsem zjistila, že někdo zadal špatné PSČ. Já to jsem to nebyla a dokazuje to i objednávka, kterou mám v emailu.Urgovala jsem 3x na zákaznické lince PPL tento omyl, s tím, že mi bylo přislíbena náprava a brzké doručení zásilky. Bohužel, opak je pravdou a zásilka je stále v Žatci! Dokonce mi přišla sms, že pokud si ji do zítřejšího dne nevyzvednu, bude vrácena odesílateli. Paní operátorka mi při třetím telefonátu dokonce řekla, že si zásilku opětovně objednám od dodavatele, pokud mi ji vrátí zpět a že to vlastně zřejmě není problém. Což půjde asi těžko, když už není objednané zboží dostupné a hlavně nechápu, proč bych to měla dělat, když ji má přepravce ve skladu. Bohužel jsem velmi nespokojena a doufám, že dárek pro moji dceru dorazí včas. Nikdy jsem s žádnou jinou přepravní společností neřešila takové problémy, jako se společností PPL.
Děkuji, s pozdravem
Markéta Kovaříková
Zásilka číslo 22080252500. Odeslaná společností H&M.
Chci doručit objednané zboží na správnou adresu.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.