Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#29811Klamavá reklama v časopise Penny 14.-16.1.2019 -neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2019, před 6 lety

Stanislav Janovský

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 14.1.2019 jsem nakupoval v prodejně Penny Poděbradská 489/9,Praha 9. Mimo jiné zboží jsem si chtěl koupit 2 ks šampónů na vlasy zn.SYOSS
300ml.za
cenu ve slevě 54,90 Kč,která byla uvedená v regálu se zbožím i v reklamním letáku této společnosti.Po nákupu zboží jsem na pokladně zjistil,že mi zboží naúčtovali za původní cenu,ještě před slevou.Pokladní mi řekla,že za tuto chybu můžou na vedení společnosti a odmítla mi vybrané zboží za zlevněnou cenu prodat.Nechal jsem si zavolat vedoucího prodejny, ten mi však též nepomohl moji stížnost vyřešit a navíc mi zmačkal pokladní lístek s mým nákupem.Když jsem řekl,že ho potřebuji,tak mi ho celý pomačkaný vrátil zpět.Asi měl na mě vztek,že jsem si stěžoval.
Zboží jsem musel vrátit,protože jsem odmítl zaplatit plnou cenu a ne zlevněnou,na jakou jsem měl dle reklamního letáku a ceny v regálu nárok.
Někdo udělal chybu a toto zboží na pokladně nezlevnil !!! Vzhledem k tomu,
že v regálu už tohoto zboží bylo málo,tak se hodně zákazníků napálilo a tyto
šampóny si koupily za plnou cenu,ač měli nárok též na slevu.Asi si nezkontrovali namarkované položky.Já si ceny kontroluji a proto jsem to zjistil hned na prodejně,kde jsem strávil spoustu zbytečného času,navíc se mi nikdo z personálu prodejny za toto jednání neomluvil !!!


Produkt

2 ks šamponů na vlasy zn. SYOSS, 300ml. s kreatinem a na barvené vlasy


Požadované řešení

Požaduji nákup tohoto zboží za akční,t.j. zlevněnou cenu,tak jak je uvedená v reklamním letáku.Tím budu považovat celou reklamaci za vyřízenou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 14:07, před 6 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 15:59, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.