Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 30.08.2018 jsem zakoupila na webových stránkách www.cmn.cz předplatné Českých motocyklových narozenin jako dárek v ceně 650 Kč. Předplatné mělo navázat na minulý ročník. Dnes je 15.01.2019 a dodnes jsem neobdržela žádné číslo těchto zaplacených novin.
Poslala jsem odstoupení od smlouvy z důvodu vážného porušení podmínek, ale dodnes mě nikdo nekontaktoval. Nejsem jediná takto postižená podle facebookových stránek.
Pokud by mi navrátili peníze byla bych moc ráda, jelikož to není malá částka a nevypadá, že by ve své činnosti pokračovali.
Vrácení celé částky 650 Kč a třeba pomoc i ostatním stejně postiženým.
|
Tweet |
Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mu mají být doručovány noviny či časopisy, potom v případě jejich nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat.
Prodávající je povinen přijmout zboží k reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i místě nebo sídle podnikání. Dle obchodního rejstříku je sídlem společnosti následující adresa Vrbova 1427/19, Braník, 147 00 Praha 4.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.