Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#29817Nemožnost odstoupení od prodeje vstupenek z důvodu nevyzvednutí dopisu a přeprodeje mých vstupenek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2019, před 6 lety

Věra Ožanová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dala jsem inzerát na prodej vstupenek na koncert. Během pár dnů byly vstupenky prodány a byla mi zadána adresa k odeslání vstupenek. Údajný pan Adam Simon (a adresa v ČR)si však můj dopis s dodejkou nepřevzal a Česká pošta mi vrátila dopis po měsíci zpátky. Chtěla jsem si ověřit pravost této osoby, už jméno a adresa mi přišla podezřelá.
Po několika napsaných e-mailech se společností Viagogo se mi nedostalo kloudné odpovědi na mé dotazy. Žádala jsem je o storno mého prodeje, že jim již nedůvěřuji avšak odpovědi na tento požadavek se mi nedostalo, vždy jen psali o tom, že musím dodržet podmínky prodeje. Jediné co mi uvedli, že mé vstupenky někdo dal k prodeji!!!- Viz kousek kopie z e-mailové komunikace podepsané panem Oldřichem:
Jak Vám bylo řečeno, Váš nakupující nabídl vstupenky dál k prodeji, na což má na základě našich podmínek plné právo.
Momentálně se pouze čeká na to, zda-li se vstupenky prodají dál. Bude mutné, abyste vstupenky odeslala znovu na stejnou adresu, abyste obdržela platbu.
Pokud vstupenky nedodáte, neobdržíte tak platbu a budou Vám naúčtovány poplatky.
Jam může někdo přeprodávat mé vstupenky, které mi ani nezaplatili??!!!
Prosím Vás o ochranu před těmito podvodníky, mohu Vám zaslat veškerou e-mailovou komunikaci a i foto odeslaného dopisu.
Děkuji Věrka O.


Produkt

Vstupenky na koncert ZAZ


Požadované řešení

požaduji odstoupení od mého prodeje z důvodu ztráty důvěry v tuto společnost.
Přeprodávají vstupenky od prodejců, aniž by je zaplatili.
Tuto informaci jsem při zadávání inzerátu nedostala, nehledě na to, že člověk jednoduše nedohledá podmínky prodeje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2019 06:52, před 6 lety

V daném případě je problémem to, že portál provozuje švýcarská společnost, vůči které je velmi problematické cokoliv vymoci. V současné době probíhají řízení se společností přímo ve Švýcarsku s účastí tamní spotřebitelské organizace a dozorového úřadu. Příslušné k řešení sporů jsou potom švýcarské soudy.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí se ve Švýcarsku nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 Bern

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2019 12:42, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.