Společnost


mBank S.A., organizační složka

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29819Opakovaně nelze provést změnu částky trvalého příkazu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2019, před 6 lety

Petr Nesládek

Znění stížnosti

Již podruhé jsem chtěl ve svém internetovém bankovnictví změnit částku trvalého příkazu,hlásí mi to:"tato služba je nedostupná,zkuste to později,nebo zavolejte na mlinku".Pokud to zkouším později,výsledek je stejný,jen platím za další sms a výsledek žádný.Nakonec zavolám na placenou mlinku,kde mi operátorka částku změní.Dříve to běžně fungovalo z mého PC,ale teď už to není možné,nikdo mi není schopen vysvětlit,proč?
S pozdravem Petr Nesládek


Požadované řešení

Chci od banky vyřešení problému,v opačném případě změním banku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2019 13:08, před 6 lety

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Klient může podat reklamaci, pokud se domnívá, že banka nedodržela podmínky smlouvy. Klient je oprávněný reklamaci podat jedním z následujících způsobů:
a) telefonicky prostřednictvím mLinky (222 111 999), která je dostupná v čase zveřejněném na internetových
stránkách mBank;
b) písemně – poštou na adresu sídla banky zveřejněném na internetových stránkách mBank;
c) osobně – na prodejním místě mBank (mKiosk, Finanční centrum);
d) elektronickou poštou na adrese: kontakt@mBank.cz.

Doba na vyřízení reklamace ve vztahu ke spotřebiteli se dovozuje ze zákona o ochraně spotřebitele - 30 kalendářních dnů. Tato lhůta se obvykle shoduje i s lhůtou ve všeobecných obchodních podmínkách většiny tuzemských bank. Je důležité si však ověřit, zda-li spotřebitel např. při uzavírání smlouvy nepodepsal souhlas s případným prodloužením reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory při poskytování platebních služeb. Navíc řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2019 10:06, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.