Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již podruhé jsem chtěl ve svém internetovém bankovnictví změnit částku trvalého příkazu,hlásí mi to:"tato služba je nedostupná,zkuste to později,nebo zavolejte na mlinku".Pokud to zkouším později,výsledek je stejný,jen platím za další sms a výsledek žádný.Nakonec zavolám na placenou mlinku,kde mi operátorka částku změní.Dříve to běžně fungovalo z mého PC,ale teď už to není možné,nikdo mi není schopen vysvětlit,proč?
S pozdravem Petr Nesládek
Chci od banky vyřešení problému,v opačném případě změním banku.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Klient může podat reklamaci, pokud se domnívá, že banka nedodržela podmínky smlouvy. Klient je oprávněný reklamaci podat jedním z následujících způsobů:
a) telefonicky prostřednictvím mLinky (222 111 999), která je dostupná v čase zveřejněném na internetových
stránkách mBank;
b) písemně – poštou na adresu sídla banky zveřejněném na internetových stránkách mBank;
c) osobně – na prodejním místě mBank (mKiosk, Finanční centrum);
d) elektronickou poštou na adrese: kontakt@mBank.cz.
Doba na vyřízení reklamace ve vztahu ke spotřebiteli se dovozuje ze zákona o ochraně spotřebitele - 30 kalendářních dnů. Tato lhůta se obvykle shoduje i s lhůtou ve všeobecných obchodních podmínkách většiny tuzemských bank. Je důležité si však ověřit, zda-li spotřebitel např. při uzavírání smlouvy nepodepsal souhlas s případným prodloužením reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory při poskytování platebních služeb. Navíc řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.