Společnost


iNetMedia s.r.o.

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29820Vrácené zboží v zákonné lhůtě-nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2019, před 6 lety

Monika Srňánková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 20.11.2018 jsem si přes eshop www.zbozomat.cz objednávala letní šaty, plavkovou podprsenku a módní brýle v celkové výši 616 Kč. Vše bylo doručeno 26.11.2018 na výdejní místo v Děčíně a následně jsem vyzvedla a zaplatila hotově.
Dne 26.11.2018 jsem přes ten samý eshop objednávala dvoudílné plavky v celkové výši 468 Kč. Vše bylo doručeno 28.11.2018 na výdejní místo v Děčíně a následně jsem vyzvedla a zaplatila hotově.
Všechny objednané věci mi neseděly, nelíbily se mi a tak jsem zboží odeslala zpět dle instrukcí Zbožomatu ("u nás máte garanci vrácení peněz při odstoupení od kupní smlouvy ve 30 denní lhůtě od převzetí zboží").
Dvoudílné plavky jsem odeslala zpět 29.11.2018 a letní šaty, plavkovou podprsenku a módní brýle dne 27.11.2018. Poté mi přišlo od Zbožomatu potvrzení emailem, že obě moje reklamace byly uznány.
Po několika urgencích z mojí strany, kdy mi přijdou zpět peníze mi od nich přišel dne 20.12.2018 tento email:

"Vážený zákazníku,
Omlouváme se všem za pozdní vrácení částky. Přeplatky po celý rok vracíme do druhého dne. Vánoční sezóna bohužel odeslání prodloužila.

Nyní se budou přeplatky přičítat na váš účet IHNED ve formě kreditů! 1 kredit = 1 Kč.

Kreditový systém jsme rozjeli dnes a již nyní na něm máte kredity připsány. Přidali jsme Vám dalších 100 kreditů jako omluvu za čekání.

Na Váš účet bylo připsáno 716 kreditů.

Pro využití kreditu je potřeba se přihlásit ke svému zákaznickému účtu: SrnankovaMonika@seznam.cz

Kredity se vám automaticky odečtou od ceny objednávky po jejím dokončení tak jak jste na to zvyklí odjinud."

Samozřejmě, že od nich nechci žádné kredity, nehodlám už od nich nikdy nic kupovat, chci vrátit moje peníze, ale na emaily nikdo nereaguje a telefon uvedený na jejich stránkách mi nikdo nezvedá.


S pozdravem


Monika Srňánková


Požadované řešení

Chci vrátit peníze na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 11:50, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2019 19:45, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.