Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:788
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#29821Zlevněné zboží bez slevy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2019, před 6 lety

Daniel Bartušek

Znění stížnosti

Dobrý den,
Rád bych upozornil na opakované neodečtení slevy u dodatečně zlevněného zboží. Jedná konkrétně o maso, kterému končí trvanlivost a bývá označené oranžovým štítkem se slevou. Bohužel na účtence se již žádné slevy nedočkáte. Mám tedy pocit, že se jedná klamání spotřebitele. Stalo se to již opakovaně a i známí mají stejnou zkušenost v této prodejně na adrese Lety, Pražská 505.
Je mi jasný argument, ohlídat si to při placení na pokladně, ale ne vždy je to možné, pokud rychle uklízíte nákup, děti do toho apod.


Požadované řešení

Řádně účtovat zlevněné zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 13:53, před 6 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.1.2019 16:32, před 6 lety

Dobrý den, pane Bartušku, děkujeme za upozornění.

Toto by se pravidelně opravdu dít nemělo a mrzí nás, že ve jmenované prodejně se Vám taková zkušenost nestala poprvé. Na základě Vašeho podnětu tedy předáme informaci odpovědným kolegům, aby vše řádně prověřili a zajistili nápravu.

Přejeme hezký den
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2019 06:09, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.2.2019 14:42, před 6 lety


Daniel Bartušek

Hodnocení: