Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes tj. 16.1.2019 mi měla společnost Geis dorucovat balíček. Se společností jsem nikdy neměla žádný problém od doručení, časové rozmezí ani jednání s řidiči. Dnes mi bohužel starší dcera musela zůstat doma, jelikoz je nemocná a v 11hodin mi volala řidička, s tím že má pro mě zásilku. Poprosila jsem ji, zda mi balíček může donést do 1.patra,ze mám doma děti, z toho jedno miminko. - první dotaz, zda jsem nechodici - tak jsem ji zopakovala, že ne, ale mám doma děti. Na čež se mě zeptala,, a to je tu chvíli nemůžete nechat doma?,, v chvíli sem netušila, zda si ze mě osoba na druhé straně v telefonu dělá legraci. Sdělila jsem ji, že když je tak neochotná ať mi balík nechá na zasilkovne.. Ale vysvětlete mi - k čemu si platím tak DRAHOU dopravu, když mi není poté kurýr schopný vyjít vstříc? (ti předešlý když sem potřebovala byli vážně ochotní) děti doma nezamknu abych si mohla dojít pro balíček. Chování a arogantní tón řidičky se mi ani trochu nelíbil a nebyl na místě v tuto situaci když jsem jí vysvětlila mou situaci a hezky poprosila
!
Minimálně upomenutí pracovnice, že pokud ji člověk slušně poprosi o pomoc a podá pádný důvod proč potřebuje odnést zásilku aby vyhověla a nechovala se tak arogantně!
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok spotřebitelky, bude uzavřena.