Společnost


BLUE OCEAN Management s.r.o.

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#29825Neoprávněná faktura

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2019, před 6 lety

Ing. Hartmann

Znění stížnosti

Dnes jsem obdržel od výše uvedené společnosti fakturu na žárovky, které jsem si neobjednal, ani jsem je neobdržel. Faktura je na celkovou cenu 1815 Kč. Není uvedeno kdo fakturu vystavil, ani datum objednávky. Dle mého názoru se opět jedná o "šmejdy", kteří by chtěli lidi oškubat. Samozřejmě nezaplatím nic i kdyby se chtěli soudit.


Produkt

Fakturované věci: 1xbalení 3ks - 1xPhilips LED (60W) E27 a 2xPhilips LED (25W) E14FR


Požadované řešení

Snažil jsem se dovolat na uvedenou firmu č.tel. 800 220 044, které jsem našel na internetu. Na faktuře není žádné spojení uvedeno. Pokud bude potřeba jsem ochoten poslat sken uvedené faktury.
Byl bych rád, kdyby se problém vyřešil odvoláním faktury a omluvy ze strany MOB.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 10:00, před 6 lety

Spotřebitel je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ji o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti spotřebitelovi opravdu zaslán.

Nebude-li možné se společností BLUE OCEAN Management s.r.o. vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2019 06:38, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.