Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#29826Nedodané zboží-ztracený balíček Česká Pošta č. LF450328523CN

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2019, před 6 lety

Klara Stadnik

Znění stížnosti

od 3.1.2019 je v evidenci depo Mělník balíček č.LF450328523CN, na mou soukromou adresu v Kralupech,11.1.2019přijel řidič, že balíček nemůže najív autě, ale má ho uvedený v dokumentaci,že ho asi zapomněl u kolegy v autě, když si rozdělovali závozy a že mi ho v pondělí 14.1.2019určitě přivezou,ať se nezlobím.Bohužel v pondělí ani nikdy nikdo balíček nedodal,volala jsem do místní pošty i na depo,ale balíček je nezvěstný.Prý je to listovní a ty se neevidují,bohužel zasílatel ho eviduje,jako dodaný do ČR a do ČP,a nechápe,že mi ho pošta nedodala,když ho mají v evidenci jako přijatý.Potřebuji potvrzení,že ho ČP ztratila a nedodala,abych obdržela finanční náhradu za zaplacené zboží od zasílatele.Zástupkyni,kteoru jsem kontaktovala na depo Mělník jednou říka,že to prošetří,pak zase že to předá vedoucí balíků...mám pocit,že mě nechala vymluvit a nebude se tím stejně zaobírat,když je to listovní balíček.Myslím,ale,že by to pošta měla kontrolovat,když má číslo balíčku,ikdyž je listovní.Nemáte pak nikde jinde odvolání. Klára Stádník


Produkt

balíček č.č. LF450328523CN z ciziny, v evidenci Depo Mělník od 3.1.2019, stále nedodaný, 11.1.2019 přijel řidič, že mi ho veze (měl ho uvedený v přepravní dokumentaci),ale v autě ho nenašel. Přeci by měl vědět co nakládá, aby mu to souhlasilo??? V pondělí už nikdo nepřijel a nyní ve středu 16.1.2019 mi říkají, že je to listovní balíček a tudíž nemají povinnost hledat, kde je. To je dost strašné, ikdyž je to listovní, stále má evidenční číslo a mělo by to být v systému dohledatelné. Takle by se mohly ztrácet všechny listovní balíčky a nikdo by nezjistil, jestli si je někdo nechává a ví, že se to nikdy nezjistí.


Požadované řešení

Požaduji:
1. vyjádření, proč balíček nebyl doručen, kde se ztratil popřípadě u koho se ztratil. Takle to vypadá, že to jde za řidičem.
2. potvrzení, že ČP mi nic nedoručila, protože já to zase musím poslat odesílateli, který si myslí, že balíček už mám, protože vidí v systému, že dodáno do ČR do České pošty a zákazníkovi. Proto ani nemohu požádat o vrácení peněz, protože jsou v domění, že jsem ho obdržela.
Děkuji předem, Klára STádník (klara.stadnik@octapharma.com)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 13:34, před 6 lety

Kvalitu poskytovaných služeb může zákazník poštovních služeb reklamovat u kterékoli pošty. Jen tak lze docílit plnění závazků Českou poštou a zkvalitnění jejích služeb.

Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Proti zamítnuté reklamaci je také možné se bránit pomocí postupů České pošty. Česká pošta se odmítla zabývat stížnostmi svých zákazníků podanými prostřednictvím služby mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz, neboť disponuje vlastním systémem řešení stížností, který považuje za plně dostačující. Není-li spotřebitel spokojen s poskytováním poštovních služeb, může kromě uplatnění reklamace podat i stížnost. Stěžovat si můžete i telefonicky nebo e-mailem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.