Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes internet jsme si objednala do koupeny a WC celoskoleněné dveře. Objednávka byla konzultována s technikem, aby nedošlo k chybě.Zboží bylo dodáno místo 5 - 7 týdnů po osmi týdnech, ale s nekonečnými urgencemi.Dne 24. 8 2018 byly dveře dodány.Montovala to jiná firma, al při montáži jsme zjistili, že do dveře na WC mi bylo dodáno kování se zamykáním zvenku, místo zevnitř.Telefonicky jsem ihned firmu kontaktovala, ale bylo mi řečeno, že pokud nemám původní obal, nelze toto reklamovat.Po dlouhém dohadování se s nějakou paní, jsem tedy zaslala reklamaci e-mailem a to několikrát. 27.8.2018, urgence 27.9.2018. Dne 24.9.2018 mi bylo odepsáno, že kování objednali a přijede technik.Nic se opět nedělo.Následně jsem reklamaci urgovala 10.10.2018 a 26.10.2018 a to už i doporučeným dopisem. Dopis se mi nevrátil, tudíž jej přebrali a dodnes se nic neděje. Sami znáte, že aby Vás někdo zamykal na WC zvenku, je poněkud vtipné. Tímto Vás prosím o pomoc, neboť nevím jak dál postupovat. Několikrát jsem i telefonovala, jednou mi to někdo zvedl, řekl, že to vyřeší a zase nic.
Celoskleněné dveře DRE GALLA1 Stříbrná mat laminát Decormat/Kalené 8mm bezpečnostní prosklení 600 Pravé WC( Nikl-Hliník) + OZ TOP 120 - 140 mm
Jediné řešení, které po dodavateli požaduji je dodání správného kování do dveří na WC a to se zamykáním zevnitř, jak bylo objednáno do koupelny i do WC. U dveří do koupeny je to správně u dveří na WC je zamykaní zvenku.
|
Tweet |
Prodejce není oprávněn jakkoli omezovat právo spotřebitelky věc reklamovat a klást podmínky, které zákon nevyžaduje mj. není oprávněn požadovat předání zboží k reklamaci v originálním obalu.
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.