Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
.Dobrý den, dne .7.1.2019 nám byl dodán výrobek Americká lednice LG GSL 360ICEV, který byl tohoto dne nainstalován a byl nefunkční. Závada nahlášena na servis LG, dnes 10.1.2019 byl výrobek shledán technikem vadný, přikládám Opravní list jím vydaný, také přikládám fakturu - daňový dikload číslo 5040840619 i čárový kód s výrobním číslem výrobku. Prosím o výměnu a odvoz výrobku nefunkčního.
Tuto reklamaci jsem už posílal dvakrát na váš email rekalmace@mall.cz avšak bez odezvy. Čtrnást dní mám lednici zaplacenou a stále ji nemůžu používat.Důrazně žádám o vysvětlení.
Americká lednice LG GSL 360ICEV
Požaduji výměnu výrobku s dodáním a odvozem výrobku vadného.
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen vyřídit reklamaci včetně odstranění vady bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel tak má následně právo od smlouvy odstoupit, požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo stále trvat na odstranění vady.
Jestliže prodávající nereaguje telefonicky ani emailem, doporučujeme vést komunikaci písemně s dodejkou. Spotřebitel by si měl také uchovat všechny dokumenty, které prokazují, že reklamaci skutečně uplatnil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.