Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#29834Reklamace Americká lednice LG GSL 360ICEV

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2019, před 6 lety

Daniel Škuta

Znění stížnosti

.Dobrý den, dne .7.1.2019 nám byl dodán výrobek Americká lednice LG GSL 360ICEV, který byl tohoto dne nainstalován a byl nefunkční. Závada nahlášena na servis LG, dnes 10.1.2019 byl výrobek shledán technikem vadný, přikládám Opravní list jím vydaný, také přikládám fakturu - daňový dikload číslo 5040840619 i čárový kód s výrobním číslem výrobku. Prosím o výměnu a odvoz výrobku nefunkčního.

Tuto reklamaci jsem už posílal dvakrát na váš email rekalmace@mall.cz avšak bez odezvy. Čtrnást dní mám lednici zaplacenou a stále ji nemůžu používat.Důrazně žádám o vysvětlení.


Produkt

Americká lednice LG GSL 360ICEV


Požadované řešení

Požaduji výměnu výrobku s dodáním a odvozem výrobku vadného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2019 06:46, před 6 lety

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen vyřídit reklamaci včetně odstranění vady bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel tak má následně právo od smlouvy odstoupit, požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo stále trvat na odstranění vady.

Jestliže prodávající nereaguje telefonicky ani emailem, doporučujeme vést komunikaci písemně s dodejkou. Spotřebitel by si měl také uchovat všechny dokumenty, které prokazují, že reklamaci skutečně uplatnil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 14:20, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.