Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.12.2018 jsem přes eshop kenex.cz učinil objednávku v celkové výši 1600,-Kč a tu jsem ihned po potvrzení objednávku prostřednictvím QR kódu zaplatil.
Dne 17.12.2018 jsem zaplacenou objednávku telefonicky stornoval.
18.12.2018 jsem dostal od obchodníka email s potvrzením storna objednávky.
Asi před 10 dny jsem přes kontaktní formulář na stránkách prodejce upozornil, že objednávka byla stornována, ale moje peníze za zboží které jsem stornoval jsem nedostal zpět a uvedl jsem i číslo účtu na které mi peníze má poslat zpět.
Dnes je 16.1.2019 opět jsem prodejce emailem kontaktoval a žádná reakce.
Peníze bych měl dostat zpět do 14-ti dnů od storna objednávky a ono i za měsíc nic.
AB IPBox PRISMCUBE RUBY linuxový satelitní HD přijímač
Vrácení částky 1600,-Kč na můj účet.
O omluvu nestojím.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.