Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
V eshopu jsem zakoupila 2 řasenky za 899korun.Platila jsem převodem na účet. Zboží jsem obdržela, ale neodpovídal vůbec kvalitou. Vyplnila jsem reklamační formulář a zboží odeslala na své náklady doporučeně poštou zpět. Na email jsem dostala zprávu o vyřízení mé reklamace tím, že mi budou do 8 dnů vráceny peníze. To bylo 3.1.19 Dodnes se tak nestalo a co víc, už nereagují na žádné mé prosby. Ani na emailu, mesengeru čiFB. Telefon, který uvádí pro kontakt jednou zazvoní a dále se ozývá obsazovací tón. Toto uvádí mnoho klientů i v recenzích na Fb. Nevím, jak dále postupovat, abych dostala zpět své peníze. Já jsem všechny podmínky určené z jejich strany dodržela.
Řasenka 4D 2 kusy
Žádám vrácení peněz na účet a to neprodleně
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý den,
paní Zapletalová má naprostou pravdu ohledně její reklamace, vše vrátila v pořádku a včas, nemá ovšem pravdu v tom, že s ní nekomunikujeme. Po e-mailu jsme celou záležitost uzavřeli, peníze byly zaslány a pevně věřím, že brzy potvrdí jejich převzetí.
Omlouváme se za nepříjemnosti,
Aleš, manažer prodeje Vigoshop.cz
Teprve v pondělí 21.1., po mnoha urgencích, na které jste nereagovali, mi přišel mail, kde píšete, že peníze pošlete zítra!?? Každopádně ani dnes peníze nemám. Rozhodně vás nikomu nedoporučuji, jsem unavená s jednostranné komunikace s vámi, na čemž trvám a žádám po sté, vraťte mi peníze. Toto je tak nesolidní jednání a pro mě ponižující doprošování, že už toho mám opravdu dost. V opačném případě budu postupovat podle zákona.
Tímto zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.