Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#29840Vigoshop: nevracení peněz po reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2019, před 6 lety

Zdeňka Zapletalová

Znění stížnosti

V eshopu jsem zakoupila 2 řasenky za 899korun.Platila jsem převodem na účet. Zboží jsem obdržela, ale neodpovídal vůbec kvalitou. Vyplnila jsem reklamační formulář a zboží odeslala na své náklady doporučeně poštou zpět. Na email jsem dostala zprávu o vyřízení mé reklamace tím, že mi budou do 8 dnů vráceny peníze. To bylo 3.1.19 Dodnes se tak nestalo a co víc, už nereagují na žádné mé prosby. Ani na emailu, mesengeru čiFB. Telefon, který uvádí pro kontakt jednou zazvoní a dále se ozývá obsazovací tón. Toto uvádí mnoho klientů i v recenzích na Fb. Nevím, jak dále postupovat, abych dostala zpět své peníze. Já jsem všechny podmínky určené z jejich strany dodržela.


Produkt

Řasenka 4D 2 kusy


Požadované řešení

Žádám vrácení peněz na účet a to neprodleně


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 20:16, před 6 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.1.2019 23:49, před 6 lety

Dobrý den,

paní Zapletalová má naprostou pravdu ohledně její reklamace, vše vrátila v pořádku a včas, nemá ovšem pravdu v tom, že s ní nekomunikujeme. Po e-mailu jsme celou záležitost uzavřeli, peníze byly zaslány a pevně věřím, že brzy potvrdí jejich převzetí.

Omlouváme se za nepříjemnosti,
Aleš, manažer prodeje Vigoshop.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.1.2019 08:49, před 6 lety


Zdeňka Zapletalová

Teprve v pondělí 21.1., po mnoha urgencích, na které jste nereagovali, mi přišel mail, kde píšete, že peníze pošlete zítra!?? Každopádně ani dnes peníze nemám. Rozhodně vás nikomu nedoporučuji, jsem unavená s jednostranné komunikace s vámi, na čemž trvám a žádám po sté, vraťte mi peníze. Toto je tak nesolidní jednání a pro mě ponižující doprošování, že už toho mám opravdu dost. V opačném případě budu postupovat podle zákona.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2019 06:58, před 6 lety

Tímto zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2019 10:05, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.