Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
28.1.2018. jsem objednala zboží, objednávky ZMCZ18-142873 a plně uhradila platbou GoPay. V potvrzovacím mailu slibovali odeslání 2.1.2019 - zboží stále nemám. Zbožomat neodpovídá na mé urgujicí maily (podpora@zbozomat.cz), nereaguje, nebere telefon 533 533 133, který uvádí na svých stránkách (zkouším to několikrát denně). Jediné co od nich mám je mail o "Potvrzení objednávky ZMCZ18-142873", mail o "Uhrazená faktura č. 1807073706 - NEPLAŤTE (obj. ZMCZ18-142873)" Fakruru a od GoPay "Informace o vaší platbě z www.zbozomat.cz"
Dámská tunika Desira - Varianta 13 1 ks za 131,00. Magická rohožka pro čistou domácnost 1 ks za 299,00. Solná lampa na čajovou svíčku - 1-1,5 kg 1 ks za 129,00. Masážní rukavice pro vyčesávaní zvířecí srsti 1 ks za 69,00 Doplňovatelný miniflakon na parfém 5 ml - Plnění spodem - Stříbrná 1 ks za 119,00. Odstraňovač chlupů na oděvy 1 ks za 118,00. USB led lampička Colour - Žlutá 2 ks za 178,00. Celkem: 1 043,00
Požaduji odeslat a doručit mou objednávku ZMCZ18-142873 nebo vrátit celou částaku 1043 Kč na můj účet.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.