Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#29842Neoprávněné zaúčtování a nefunkční spojení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2019, před 6 lety

Lukáš Užák

Znění stížnosti

I přes Potvrzené ukončení smlouvy mi opakovaně chodí žádosti o vyúčtování služeb za další měsíce.
Není možné řešit situaci e-mailovým spojením, jejich kontaktní formulář je nefunkční.


Požadované řešení

Ukončení zasílání e-mailů ze strany UPC


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2019 14:57, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.2.2019 17:33, před 6 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) záležitost klienta podrobně prověřila. Bylo zjištěno, že klient zaslal výpověď, která byla přijata dne 16. 11. 2018. Ukončena byla dle VOP k datu 16. 12. 2018. Vzhledem k tomu, že se klientovi vystavuje vyúčtování k datu 15. v daném měsíci, bylo mu vystaveno vyúčtování za období 15. 12. 2018 – 14. 1. 2019. Dne 1.1.2019 bylo klientovi vystaveno opravené vyúčtování za období 15. 12.-16. 12.2018 a dopočet věrnostní slevy 400 Kč za předčasné ukončení smlouvy. U klienta je též evidováno vrácené zařízení, stačí tedy pouze uhradit poslední vyúčtování.

Tyto informace byly klientovi sděleny a společnost UPC věří, že vše bylo vysvětleno dostatečným způsobem a stížnost klienta tak byla vyřešena k jeho plné spokojenosti.

V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2019 10:26, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.3.2019 13:06, před 6 lety


Lukáš Užák

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za pomoc s vyřešením, chyba byla v nedostatečné informovanosti ze strany společnosti ale také v mém opomenutí.