Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
I přes Potvrzené ukončení smlouvy mi opakovaně chodí žádosti o vyúčtování služeb za další měsíce.
Není možné řešit situaci e-mailovým spojením, jejich kontaktní formulář je nefunkční.
Ukončení zasílání e-mailů ze strany UPC
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) záležitost klienta podrobně prověřila. Bylo zjištěno, že klient zaslal výpověď, která byla přijata dne 16. 11. 2018. Ukončena byla dle VOP k datu 16. 12. 2018. Vzhledem k tomu, že se klientovi vystavuje vyúčtování k datu 15. v daném měsíci, bylo mu vystaveno vyúčtování za období 15. 12. 2018 – 14. 1. 2019. Dne 1.1.2019 bylo klientovi vystaveno opravené vyúčtování za období 15. 12.-16. 12.2018 a dopočet věrnostní slevy 400 Kč za předčasné ukončení smlouvy. U klienta je též evidováno vrácené zařízení, stačí tedy pouze uhradit poslední vyúčtování.
Tyto informace byly klientovi sděleny a společnost UPC věří, že vše bylo vysvětleno dostatečným způsobem a stížnost klienta tak byla vyřešena k jeho plné spokojenosti.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za pomoc s vyřešením, chyba byla v nedostatečné informovanosti ze strany společnosti ale také v mém opomenutí.