Počet nahlášených stížností: | 54 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Psaci stul,ktery jsem si objednala pres e-shop dosel poskozeny(22.11.2018).Byl uvnitr velmi spatne zabaleny,nicim neobaleny, krabice zvenci byla ale v poradku. Stul je otluceny, ma zatlacene rohy.Ihned jsem podala pisemnou reklamaci vcetne fotodokumentace, nikdo se ani po tydnu neozval. Proto jsem cca tyden volala na info linku, kde mne nekolikrat přepojovali, po asi patem pokusu mi jedna operatorka prislibila, ze pourguji reklamacni oddeleni. Pote mi opravdu prisel mail s tim, ze se zbozi muze do 14 dnu vratit osobne na nejblizsi pobocku (pro mne to je ale vzdalenost 131 km a navic mi zbyvaly 3 dny nez jsem tuto informaci dostala)anebo ze objednaji nove nahradni dily.Souhlasila jsem s druhou variantou.Nyni to jiz ale trva mesic a pul a nic se nedeje. Na moje maily,kdy budou dily dodany nikdo nereaguje.Mam tedy doma v krabici rozbity stul a mam obavu,ze neuvidim ani stul ani penize!
Jedna se o psaci stul bily Walter c.1003944.0, objednavka c.4254232
Co nejrychlejsi dodani novych, neposkozenych dilu (predevsim zadam informaci, jak dlouho to bude trvat!) anebo vraceni penez.
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.