Společnost


ASKO - NÁBYTEK,spol.s r.o.

Počet nahlášených stížností:54
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#29843Táhnouci se reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2019, před 6 lety

Lucie Stafinska

Znění stížnosti

Psaci stul,ktery jsem si objednala pres e-shop dosel poskozeny(22.11.2018).Byl uvnitr velmi spatne zabaleny,nicim neobaleny, krabice zvenci byla ale v poradku. Stul je otluceny, ma zatlacene rohy.Ihned jsem podala pisemnou reklamaci vcetne fotodokumentace, nikdo se ani po tydnu neozval. Proto jsem cca tyden volala na info linku, kde mne nekolikrat přepojovali, po asi patem pokusu mi jedna operatorka prislibila, ze pourguji reklamacni oddeleni. Pote mi opravdu prisel mail s tim, ze se zbozi muze do 14 dnu vratit osobne na nejblizsi pobocku (pro mne to je ale vzdalenost 131 km a navic mi zbyvaly 3 dny nez jsem tuto informaci dostala)anebo ze objednaji nove nahradni dily.Souhlasila jsem s druhou variantou.Nyni to jiz ale trva mesic a pul a nic se nedeje. Na moje maily,kdy budou dily dodany nikdo nereaguje.Mam tedy doma v krabici rozbity stul a mam obavu,ze neuvidim ani stul ani penize!


Produkt

Jedna se o psaci stul bily Walter c.1003944.0, objednavka c.4254232


Požadované řešení

Co nejrychlejsi dodani novych, neposkozenych dilu (predevsim zadam informaci, jak dlouho to bude trvat!) anebo vraceni penez.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2019 10:33, před 6 lety

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 16:01, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.