Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29845Výzva k úhradě dluhu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2019, před 6 lety

Alena Vaďurová

Znění stížnosti

Mému otci došla výzva k úhradě s datem 7.1. 2019:
fa 1522146 za zboží Goodshave Men (Str), dluh k dnešnímu dni(není uvedeno k jakému):149,- Kč na jistině, 3,37Kč z prodlení,59,- Kč na poplatcích a 360,- na dalších nákladech věřitele( Mylando AG),celkově: 571,37 Kč. Výzvu poslala společnost Alektum Group. Vyřizuje: Karina Marko, tel.: 270005555.
Tatínek má 82 let, špatně slyší, nepamatuje si, že by si něco objednával. Telefon má na dobíjecí kartu. V.A.Zlín


Produkt

viz. popis stížnosti


Požadované řešení

Mám dojem, že firma Mylando i Alektum Group je jedno a totéž nebo úzce spolupracují. Stížností, jak čtu na netu, je mnoho, nechceme, aby nám "dluh" narůstal,proto zaplatíme a pošleme ukončení, bohužel nemám v ruce nějaký průvodní dopis ani nevím, jestli strojek tatínek převzal a kdy, tím nebude dodržena jakási výpovědní smlouva...Nechceme o tom mlčet, protože ty hyeny budou dál okrádat staré, důvěřivé lidi a jejich blízké.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2019 06:39, před 6 lety

Pokud společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí prokázat, že k tomu má právní důvod. Spotřebitelce doporučujeme, aby společnost vyzvala, aby jí doložila uzavření smlouvy, a aby dále prokázala, že zboží kupujícímu skutečně doručila. Pokud společnost zboží nedodala nebo pokud dokonce nebyla kupní smlouva uzavřena, není společnost oprávněna žádat zaplacení údajného dluhu.

Kupující by měl dále písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 14:23, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.