Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#29847Nevhodné chování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2019, před 6 lety

Lucie Pražáková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes 17.1.2019 mi máte doručovat zásilku. Pán napsal SMS abych se ozvala, že se domluvíme na čase. Na čase ani datumu doručení ale nebyl ochotný se domluvit. Volala jsem na vaši zákaznickou linkou. Po 20 minutách jsem se konečně dovolala. Byly slyšet hlasy povídání, smích a pak to někdo vypnul. Volala jsem znova. Po 5 minutách to zvedla paní, neochotná mi jakkoliv pomoci pokud nemám číslo zásilky - jak ho mám vědět když mi ho nikdo nikam neposlal?! Vaši zaměstnanci mají opravdu neprofesionální přístup. S ostatními dopravci nebyl problém nikdy se domluvit. Pánovi jsem nabídla ať zásilku doručí v příštím týdnu, kdy snad budu schopná někoho sehnat, to ale odmítl, že už to má naložené.

Pražáková


Požadované řešení

Být ochotni se domluvit na čase v odpoledních hodinách jako jiní přepravci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2019 14:17, před 6 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2019 15:47, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.