Počet nahlášených stížností: | 111 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamace obuvi:
v termínu 30-ti dnů reklamace uznána a závada označena jako neopravitelná.
Při žádosti o výměnu za stejnou obuv stejné velikosti nebo vrácení peněz(odstoupení od smlouvy) jsem neuspěl a opakovaně(při návštěvě prodejny stejně jako při následovném telefonování) mi byla nabízena zákaznická karta nabitá kreditem pro nákup jiného zboží, což jsem opakovaně odmítal z důvodu toho, že jiné zboží nechci. Komunikace s obchodníkem je složitá jelikož jediný oprávněný člověk takovýto případ řešit je manager prodejny a toho je složité v prodejně zastihnout.
23.7.2014 foot locker OC Olympia BRNO nákup obuvy(Puma 4310072104095). 9.2.2014 podána reklamace, kvůli odlepující/odtrhávající se podrážce. v termínu 30-ti dnů reklamace uznána a závada označena jako neopravitelná.
Požaduji výměnu zboží za stejné nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že je vada kvalifikována jako neodstranitelná, může si kupující zvolit mezi výměnou za nový bezvadný výrobek nebo vrácením peněz - stejnou formou jako bylo placeno. Pokud tedy nebyl nákup hrazen z dárkové karty, není prodejce oprávněn zavazovat zákazníka k dalšímu nákupu.
Společnost Foot Locker Czech Republic s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít.