Společnost


Foot Locker Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2985Nespokojenost s navrhovaným řešení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2014, před 11 lety

Martin Malenovský

Znění stížnosti

Reklamace obuvi:

v termínu 30-ti dnů reklamace uznána a závada označena jako neopravitelná.

Při žádosti o výměnu za stejnou obuv stejné velikosti nebo vrácení peněz(odstoupení od smlouvy) jsem neuspěl a opakovaně(při návštěvě prodejny stejně jako při následovném telefonování) mi byla nabízena zákaznická karta nabitá kreditem pro nákup jiného zboží, což jsem opakovaně odmítal z důvodu toho, že jiné zboží nechci. Komunikace s obchodníkem je složitá jelikož jediný oprávněný člověk takovýto případ řešit je manager prodejny a toho je složité v prodejně zastihnout.


Produkt

23.7.2014 foot locker OC Olympia BRNO nákup obuvy(Puma 4310072104095). 9.2.2014 podána reklamace, kvůli odlepující/odtrhávající se podrážce. v termínu 30-ti dnů reklamace uznána a závada označena jako neopravitelná.


Požadované řešení

Požaduji výměnu zboží za stejné nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2014 11:44, před 11 lety

V případě, že je vada kvalifikována jako neodstranitelná, může si kupující zvolit mezi výměnou za nový bezvadný výrobek nebo vrácením peněz - stejnou formou jako bylo placeno. Pokud tedy nebyl nákup hrazen z dárkové karty, není prodejce oprávněn zavazovat zákazníka k dalšímu nákupu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 18:04, před 10 lety

Společnost Foot Locker Czech Republic s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.