Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
měla jsem u fy. innogy smluvní závazek na dobu určitou do r. 2021.
České aukce s.r.o. zrušily odběr elektřiny u innogy ke špatnému termínu- tedy bez ohledu na to,že jsem u fy innogy byla smluvně vázaná-takže fa. innogy mi naúčtovala částku 13 200 Kč za nedodržení smluvního období.
Po firmě České aukce jsem žádala písemně ( s doručenkou) fin.náhradu ve výši 13 200,-Kč,nebo okamžité zrušení odběru elektřiny u Lidové energie - a to bez sankcí a návratu k innogy.
České aukce převzaly můj dopis dne 12.12,2018 a přesto,že jsem žádala,aby celá záležitost byla dána do pořádku do 30ti dnů ode dne doručení-do dnešního dne jsem nedostala od fy. České aukce s.r.o. žádné vyjádření.
Firmě innogy jsem samozřejmě částku 13 200,-Kč uhradila-ale chtěla bych ji od fy. České aukce dostat zpět,protože k této fin. újmě jsem přišla pouze a výhradně jejich zaviněním.
Poradíte mi co s tím?
Děkuji
Obdržet 13 200.-Kč od fy. České aukce s.r.o.
|
Tweet |
Pokud měla společnost ukončit závazek za spotřebitelku k určitému termínu a ukončila jej k nesprávnému termínu, odpovídá za škodu kterou způsobila dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Pokud společnost České aukce s.r.o. porušila smlouvu a spotřebitelce tak vznikla škoda, má nárok na náhradu škody ve výši sankce, kterou zaplatila společnosti Innogy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na Energetický regulační úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů při Energetickém regulačním úřadu je možné vyhledat na webové adrese http://www.eru.cz/search;jsessionid=20A056E7576EECA641C2FDFC6628183B?p_p_auth=cVq9chph&p_p_id=101&p_p_lifecycle=0&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_101_struts_action=%2Fasset_publisher%2Fview_content&_101_assetEntryId=3474596&_101_type=content&_101_urlTitle=4591613&redirect=http%3A%2F%2Fwww.eru.cz%2Fsearch%2F-%2Fmy-search%2Fmy-search%3Bjsessionid%3D20A056E7576EECA641C2FDFC6628183B%3F_search_WAR_erusearch_keywords%3Dmimosoudn%25C3%25AD%26_search_WAR_erusearch_action%3Dsearch&inheritRedirect=true.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.