Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#29856Neustále vypadávající signál pro programy skylink

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2019, před 6 lety

Božena Svobodová

Znění stížnosti

Od začátku prosince dochází k častým výpadkům signálu a to i při minimální změně počasí. Nyní je to tak, že na chvilku (pár vteřin) signál "naskočí", a po pár vteřinách mizí, zas na moment naskočí atpod.V posledních 2 měsících je to přetrvávající problém.Když už náhodou některé programy jdou, tak jsou to ty cizojazyčné,tj zde všechny německé. Prosím, žádám nápravu, nebo sdělte jak lze zrušit smlouvu. Děkuji Svobodová Prácheň 185. Č.karty 10598879020.


Požadované řešení

Nechci si vyloženě postěžovat, váš produkt jsem si vybrala v dobré víře, že bude funkční, což není tak, jak by funkční být měl! Pokud nelze provést nápravu tak, aby vaše služba byla požadovaně funkční, pak prosím sdělte možnost vypovězení této služby. Děkuji Svobodová.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2019 12:40, před 6 lety

V případě, že společnost neposkytuje služby ve sjednané kvalitě (pravidelně vypadává signál), má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci. V rámci reklamace by měla být odstraněna vada. Spotřebitel rovněž může reklamovat vyúčtování služby a požadovat přiměřené snížení ceny za neposkytnuté služby.

V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2019 13:58, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.