Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od začátku prosince dochází k častým výpadkům signálu a to i při minimální změně počasí. Nyní je to tak, že na chvilku (pár vteřin) signál "naskočí", a po pár vteřinách mizí, zas na moment naskočí atpod.V posledních 2 měsících je to přetrvávající problém.Když už náhodou některé programy jdou, tak jsou to ty cizojazyčné,tj zde všechny německé. Prosím, žádám nápravu, nebo sdělte jak lze zrušit smlouvu. Děkuji Svobodová Prácheň 185. Č.karty 10598879020.
Nechci si vyloženě postěžovat, váš produkt jsem si vybrala v dobré víře, že bude funkční, což není tak, jak by funkční být měl! Pokud nelze provést nápravu tak, aby vaše služba byla požadovaně funkční, pak prosím sdělte možnost vypovězení této služby. Děkuji Svobodová.
|
Tweet |
V případě, že společnost neposkytuje služby ve sjednané kvalitě (pravidelně vypadává signál), má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci. V rámci reklamace by měla být odstraněna vada. Spotřebitel rovněž může reklamovat vyúčtování služby a požadovat přiměřené snížení ceny za neposkytnuté služby.
V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.