Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň
v decembri som si objednala tovar za 34,41 € obj. č. 001826
15.12.2018 som platbu uhradila, 17.12.2018 mi prišiel mail o prijatí platby.
Do dnešného dňa nemám tovar ani peniaze. Dovolať sa na uvedené číslo nedá, na maily nereagujú, prepisujú dátumy trvania dovolenky....
platba odchádzala z môjho účtu na meno Bibiána Figurová
faktúra a dodanie bolo na môjho priateľa:
viz referenční údaje
uvádzam popis objednaných vecí: Tričko Zuby velkost S 11,73 €/ks, Tričko Zuby veľkosť M 11,73€/ks Čokoláda zubná pasta 1ks 1,96€/ks objednávka č. 001826
Prosím o dodávku tovaru, nakoľko som sa veľmi tešila na tie tričká a potrebujem ich do práce......Ak sa nebude dať prosím o vrátenie peňazi.....
Ďakujem
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
ano paní Figurová si u mě objednala zboží provedla platbu, jak je uvedeno výše. Nicméně objednávka dorazil bohužel v době těsně před Vánocemi, kdy já i tiskárna jsme již měli dovolenou a produkt, který si objednala, trička, jak je uvedeno u produktů není skladem a termín dodání je 14-21 dnů. Proto došlo ke zdržení. Nicméně první email, mi od paní dorazil 17.1 2019 (spotřebitelka uvádí, že jich bylo více) než jsem na něj stačila reagovat, tak mi bylo oznámeno, že n mě podal stížnost Na Stířnosti.cz. Když jsme paní kontaktovala podruhé, domluvily jsme se na dodání zboží, v co nejkratším čase. Gryc
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.