Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Obdržel jsem nevyžádanou zásilku tablet OmegaMarine Forte+ od firmy NaturaMed z Českých Budějovic. Vzhledem k tomu, že Omegu3 nesmím užívat vzhledem k lékům, které beru, nevěnoval jsem zásilce pozornost. Vyhodil jsem to. Dnes tj. 17.1.2019 jsem obdržel dva dopisy od ředitele společnosti pana Martina Kozelského, který mi sděluje, že jsem se stal jejich novým klientem a že mi budou každý měsíc posílat zásilku OmegaMarine za zvýhodněnou cenu 599 Kč. Dcera vygooglila, že s touto firmou jsou problémy už minimálně od roku 2013 a tak jsem překvapen, že stále fungují.
OmegaMarine Forte+ 60 kapslí
Neposílat žádné nevyžádané zboží, žádné uvítací balíčky a vyškrtnout ze seznamu zákazníků
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Kaňko,
Dovolte mi Vás informovat, že na základě telefonického hovoru, který se uskutečnil dne 18.12.2018, kdy jste byl kontaktován s nabídkou na vyzkoušení našich produktů OmegaMarine Forte+ a ProMan Plus. Po hovoru, na základě Vaší objednávky, Vám byla zasláno zkušební měsíční balení těchto produktů. Z Vaší komunikace s operátorem vyplývá, že jste uvedené vzorky produktů objednal a souhlasil jste i s aktivací věrnostního programu k uvedeným produktům. Zároveň jste byl informován, že můžete věrnostní program kdykoliv zrušit nebo přerušit, a to telefonicky nebo emailem. To se bohužel nestalo. Vyšli bychom Vám bezprostředně vstříc.
Na internetu se objevují různé informace, přičemž ne vždy musí být bohužel pravdivé. To platí i zřejmě v případě informací, které o naší společnosti dohledala Vaše dcera, jak píšete. Snažíme se s našimi zákazníky komunikovat a vycházet jim vstříc se všemi požadavky, které na nás kladou. Spokojenost zákazníků a šíření dobrého jména NaturaMed jsou klíčovými prioritami naší společnosti.
Na základě Vašeho požadavku byly věrnostní programy deaktivovány a pravidelné zasílání bylo ukončeno. Žádné další zásilky byste tak již od nás obdržet neměl, pokud o to sám nepožádáte.
Věříme, že jsme uspokojili Vaše požadavky, i když je nám to poněkud líto, jelikož víme, že naše produkty jsou kvalitní a naši zákazníci jsou s nimi spokojeni.
V případě, že byste si své rozhodnutí rozmyslel, kontaktujte nás a rádi Vám opět vyjdeme vstříc.
S přátelským pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.