Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Registroval jsem se 18.9.2018 na internetové seznamce C-Date a zaplatil si VIP členství na 1 měsíc. VIP členství vešlo v platnost 19.9.2018. Po skončení zmíněného VIP členství bylo automaticky prodlouženo a to na 6 měsíců. Společnost tak učinila bez jakékoli komunikace či upozornění. Společnost mě kontaktovala až po té, co jsem neuhradil požadovaných 94,55 EUR, kontaktování společnost učinila zasláním emailu. Na upomínky jsem nereagoval, a společnost prodala pohledávku vymahačské firmě pohledávek Intrum - Korespondenční adresa: Intrum Czech, s.r.o. Prosecká 851/64, 190 00 Praha 9 Web: www.intrum.cz Email info@intrum.cz Nyní se snažím zrušit svůj účet na c-date.cz ale nikde na stránce c-date.cz není tato možnost. Po pokusu o přihlášení je mi oznámeno: Přístup k Vašemu profilu byl žel dočasně pozastaven! Proces vymáhání dlužného poplatku byl zahájen.
Seznamka C-date.cz
Zrušení obchodně právních vztahů a uhrazení částky za období VIP členství v čase trvání od 19.10.2018 do 19.1.2019, tedy za období tří měsíců. Částka by tedy měla činit 3x180,- Kč tj. 540,- Kč Společnost požaduje uhradit 94,55 EUR (tj. asi 2500,- Kč)
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.