Počet nahlášených stížností: | 75 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 5.12. Jsem si z eshoou objednala baroh v hodnotě 2200,- kč zboží jsem převzala 13.12 a následně v neporušeném stavu odesla zpět 19.12. společnost balíček obdržela 22.12 a dle jejich obchodních podmínek vrací peníze do 14 dnů. když jsem se začala pídit kde peníze jsou tak mi operátor zdělil že mám chvilku počkat. Už od 10. 12 pořád urguji vrácení ale z eshopu je stále ta stejná písnička že to prověřují. Vše jsem zkontrolovala a iban je správný. Bohužel se není kam odbolat. Vždy se dovolám na operátora a jiný kontakt na vedení nebo účetní oddělení nezískám.
vrácení svých financí
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Německa, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den, velmi nás mrzí vzniklá situace. Bohužel, kvůli chybě v systému, nebyli vyplacené některé vratky z prosince, a tento problém ovlivnil i vyplacení sumy paní Adlerové. Peníze jsme všem zákazníkům tento týden odeslali a měli by v nejbližší době přijít na bankovní účet.
Omlouváme sa za všechny způsobené nepříjemnosti a usilovně pracujeme na tom, aby se podobná situace již neopakovala. Paní Adlerové jsme poskytli jako omluvu slevový kód v soukromé komunikaci.
S pozdravem,
ABOUT YOU tým
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.